ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη οδηγεί τους εργαζόμενους μπροστά.

Post by: 28/09/2023 0 comments

Πολλοί άνθρωποι πανικοβάλλονται με την ταχεία πρόοδο των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τα τελευταία χρόνια, ειδικά στο χώρο της εργασίας. Άλλοι όμως, είναι ενθουσιασμένοι με αυτά που προσφέρει.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από την Pew Research, το 37% των Αμερικανών είναι ενθουσιασμένοι με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στον χώρο εργασίας, το 45% είναι εξίσου ενθουσιασμένοι όμως διατηρούν κάποιες επιφυλάξεις και μόνο το 37% ανησυχεί ή έχει αρνητική άποψη για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Όταν τους ζητήθηκε να εξηγήσουν με δικά τους λόγια τι τους απασχολεί περισσότερο για την τεχνητή νοημοσύνη, ορισμένοι από αυτούς που ανησυχούν περισσότερο, ανάφεραν ως πιθανούς κινδύνους, την απώλεια θέσεων εργασίας, τα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής και την προοπτική η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης να ξεπεράσει τις ανθρώπινες δεξιότητες.

Αυτοί που βλέπουν θετικά την τεχνητή νοημοσύνη αναφέρουν τις κοινωνικές βελτιώσεις που ελπίζουν ότι θα προκύψουν, την εξοικονόμηση χρόνου και την αποτελεσματικότητα που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινή ζωή, και τους τρόπους με τους οποίους τα συστήματα AI μπορεί να είναι χρήσιμα και ασφαλέστερα στην εργασία.

Συμπέρασμα; Όπως αποκαλύπτει η μελέτη του Pew Research, οι άνθρωποι έχουν μικτές απόψεις σχετικά με το εάν οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης είναι καλές ή κακές για την κοινωνία γενικότερα.

Τα οφέλη από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο χώρο εργασίας.

Αρχικά, η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στους οργανισμούς να αυτοματοποιούν καθημερινές, επαναλαμβανόμενες εργασίες, και παραγωγικές δραστηριότητες εντατικής εργασίας, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετα και στρατηγικά καθήκοντα.

Αυτό επιτρέπει στους εργαζόμενους να αναπτύξουν καλύτερες ικανότητες επίλυσης προβλημάτων, να βελτιώσουν τις δεξιότητες δημιουργικής σκέψης και να συνεργαστούν πιο αποτελεσματικά.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα γνωστά chatbots.

Τα chatbot που λειτουργούν με AI έγιναν απαραίτητο για ομάδες που έχουν καθημερινές, άμεσες αλληλεπιδράσεις με πελάτες και βασίζονται σε γρήγορη, ακριβή και έγκαιρη υποστήριξη πελατών.

Από τη συλλογή πληροφοριών έως την έναρξη της διαδικασίας υποβολής παραπόνων πελατών, ο μη αυτόματος χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση αυτών των εργασιών έχει μειωθεί δραματικά από τα chatbots. Έχει επίσης βελτιώσει τη συνολική εμπειρία του πελάτη. Αν και τα chatbot εξακολουθούν να μην έχουν αυτή την ανθρώπινη επαφή, γίνονται καλύτερα στις συνομιλίες με φυσικό ήχο κάθε μέρα.

Τα Chatbots δεν θα αναλάβουν πλήρως την υποστήριξη πελατών, αλλά μπορούν να χειριστούν επαναλαμβανόμενες εργασίες και να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να έχουν καλύτερη απόδοση στις εργασίες τους. Υπάρχουν ήδη εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιούν την επιστήμη της συμπεριφοράς για να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να παρέχουν καλύτερη υποστήριξη.

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει τον χώρο εργασίας είναι η ικανότητά της να βοηθά στη λήψη αποφάσεων.

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση δεδομένων και την εξαγωγή πληροφοριών για τη λήψη αποφάσεων γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Αυτό είναι κάτι πολύ χρήσιμο σε πολλούς κλάδους, όπως τα χρηματοοικονομικά και η υγειονομική περίθαλψη, όπου οι αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται με βάση τεράστιες ποσότητες πληροφοριών. Η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να επεξεργάζεται μεγάλες ποσότητες δεδομένων γρήγορα, μειώνει την πιθανότητα του ανθρώπινου λάθους και βελτιώνει σημαντικά την ακρίβεια της λήψης αποφάσεων.

Οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που παρέχουν πληροφορίες για μεγάλα δεδομένα μπορούν:

  • να προσδιορίσουν σημαντικές αλλαγές στα πρότυπα.
  • να απομονώσουν τάσεις.
  • να δημιουργήσουν λεπτομερείς αναφορές που μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να δουν αν βρίσκονται στο σωστό δρόμο.
  • να πραγματοποιήστε ανάλυση σε βάθος περιεχομένου και να βγάλουν συμπεράσματα βάσει στοιχείων.
  • να αποκαλύψτε τυχόν αλλαγές στη συμπεριφορά των πελάτων που ενδέχεται να επηρεάσουν τα αποτελέσματα της επιχείρησης.
  • να προβλέψτε ποιες βασικές επιχειρηματικές μετρήσεις πρέπει να παρακολουθεί η εταιρεία για να βελτιστοποιήσει την απόδοση.

Αυτό ξεκλειδώνει πολλές δυνατότητες από τους υπαλλήλους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και τη λήψη εξυπνότερων επιχειρηματικών αποφάσεων.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει επίσης σημαντικό αντίκτυπο στις προσλήψεις.

Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να χρησιμοποιούν πλατφόρμες προσλήψεων με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη για να βρίσκουν γρήγορα κατάλληλους υποψηφίους για ανοιχτές θέσεις. Με τη μόχλευση των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, αυτά τα συστήματα είναι σε θέση να επεξεργάζονται τα βιογραφικά, να αξιολογούν τα προσόντα και να δημιουργούν άμεση ανατροφοδότηση προς τους διευθυντές, εκσυγχρονίζοντας τη διαδικασία πρόσληψης.

Τέλος, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει την απόδοση των εργαζομένων και του οργανισμού.

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της απόδοσης των εργαζομένων και την παροχή πληροφοριών, επιτρέποντας στους διευθυντές να εντοπίσουν τις αδυναμίες και τους τομείς βελτίωσης. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την αυτοματοποίηση της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των εργαζομένων, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να παραμένουν ενημερωμένοι για τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και τάσεις της βιομηχανίας. Αυτό τελικά οδηγεί σε ένα εργατικό δυναμικό με περισσότερες γνώσεις και κίνητρα που είναι καλύτερα εξοπλισμένο για να εκπληρώσει τους στόχους του οργανισμού τους.

Φωτό από: https://gr.depositphotos.com

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons