ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΣΧΕΣΕΙΣ

Παρατηρώντας τη ζωή μεταξύ Βοστώνης-Λονδίνου και Αθήνας

Post by: 17/03/2012 0 comments

Αθήνα

Το παπούτσι από τον τόπο μας ΔΕΝ είναι μπαλωμένο!

Με την τόση αρνητικότητα που υπάρχει σήμερα γύρω μας έχουμε δύο εναλλακτικές. Η μία είναι να μην κάνουμε τίποτα και η άλλη να κάνουμε κάποια πράγματα για να αρχίσουμε να βγάζουμε τους εαυτούς και τη χώρα μας από το αδιέξοδο.

Δυστυχώς έχουμε παραμείνει απαθείς, αδρανείς και όμως απαιτούμε κάποιοι να διορθώσουν όλα τα κακώς κείμενα.

Στην περίπτωση της Οικονομίας, μουρμουράμε για τις τιμές των προιόντων που αγοράζουμε ότι είναι πολύ υψηλές και όμως όταν έρχεται η ώρα να αποφασίσουμε τί αγοράζουμε, δεν υπολογίζουμε τίποτα. Έχουμε αναλογιστεί πόσα χρήματα το χρόνο δαπανάμε για προιόντα ξένης προέλευσης και τί κακό κάνουμε στην εσωτερική μας Οικονομία; Αν με αποφασιστικότητα αρχίσουμε να στηρίζουμε τα ελληνικά προιόντα και καλό θα κάνει στην Οικονομία μας, στην τσέπη μας αλλά και θα στείλει και ένα μήνυμα στο εξωτερικό ότι οι Έλληνες στηρίζουν τη χώρα τους.

Διάβασα τις προάλλες ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που μιλά ακριβώς για το θέμα αυτό. Το άρθρο συγκεκριμένα αναφέρει ότι αν κάθε Έλληνας καταφέρει μέσα στο 2012 να αγοράσει ελληνικά προιόντα συνολικής αξίας 1.000 ευρώ – στη θέση των ξένων προιόντων που αγόρασε το 2011- τότε θα προστεθεί στην ελληνική ταλαιπωρημένη Οικονομία μας το αστρονομικό ποσό των 12 δισεκατομμυρίων ευρώ!! Αν σκεφτούμε ότι ολόκληρο το ΕΣΠΑ – που υποτίθεται ότι θα αναζωογονούσε τη χώρα μας – είναι 18 δισεκατομμύρια ευρώ για τέσσερα ολόκληρα χρόνια, φανταστείτε τί θα κερδίζαμε!

Και θα μου πείτε… Εντάξει, 1.000 ευρώ από όλους τους κατοίκους της Ελλάδας; ΟΚ. Να μην είναι 1.000, ας είναι 500 έστω και από τους μισούς! Αυτό που έχει σημασία είναι να κάνουμε την αρχή από κάπου.

Όλοι μας βρισκόμαστε κάποια στιγμή στο εξωτερικό και βλέπουμε πόσο προτιμούν τα προϊόντα της χώρας μας. Ο Έλληνας παραγωγός έχει αποδείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει. Στροφή λοιπόν στο ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό, στροφή στο ελληνικό ρούχο.

Και ας αρχίσουμε κάποια πράγματα να τα κάνουμε μόδα. Το τσίπουρο και τη μαστίχα κάθε φορά που παραγγέλνουμε και όχι τα ουίσκι και τα τζιν (να μια ιδέα για το Μάρκετινγκ, να βρούνε κάποιες ωραίες συνταγές ποτού). Πρέπει να φύγουμε από εκείνη την εποχή που ο Λαζόπουλος στους Μικρούς Μήτσους έλεγε στον Παπακαλιάτη «Πάμε στο Βασιλόπουλο να χαζέψουμε μουστάρδες!!».

Αρκετές ξένες μουστάρδες φάγαμε, καιρός για τις Ελληνικές που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις ξένες!

Πρέπει να έχουμε ανοιχτά τα μυαλά μας παρατηρώντας τον κόσμο αλλά και να προστατέψουμε και να στηρίξουμε τα δικά μας προϊόντα, τους δικούς μας ανθρώπους. Θυμόσαστε την περίφημη διαφημιστική Καμπάνια του «Εισαγώμενου» πριν από αρκετά χρόνια που είχε ακριβώς αυτό το σκοπό; Να ευαισθητοποιήσει τον ΄Ελληνα να επιμένει Ελληνικά;

Σήμερα περισσότερο από ποτέ πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι και στη συνείδησή μας να το πράξουμε γιατί μπουχτήσαμε από τα πολλά εισαγώμενα αλλά και γιατί το ελληνικό προϊόν το αξίζει. Το ίδιο και η Οικονομία της χώρας μας.

Μήπως το Υπουργείο Ανάπτυξης θα πρέπει να επαναφέρει το σκεπτικό αυτής της Καμπάνιας; Κύριε Υπουργέ τί λέτε;

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons