ΕΜΠΝΕΥΣΗ, ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

30 στόχοι που μπορείς να θέσεις τη νέα χρονιά για μια πιο γεμάτη ζωή!

Post by: 02/01/2021 0 comments

Η αλλαγή του χρόνου είναι ένα ορόσημο που σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα και όλοι μας παίρνουμε αποφάσεις ή βάζουμε στόχους που θέλουμε να πραγματοποιήσουμε σε αυτή τη νέα χρονιά. Οι στόχοι αυτοί δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι δραστηριότητες, μπορεί κάλλιστα να είναι εσωτερικές αλλαγές που μπορούν να μάς οδηγήσουν σε νέες εμπειρίες ή σε μια καλύτερη ζωή.

Τα στατιστικά βέβαια λένε ότι το 80% των αποφάσεων που παίρνουμε για τη νέα χρονιά, ξεχνιούνται μέχρι τις αρχές του Φλεβάρη.

Αυτό, όμως, δεν ισχύει για σένα. Πάρε τις αποφάσεις σου για τη νέα χρονιά και βάλε τα δυνατά σου για να τις πραγματοποιήσεις και να γίνεις καλύτερος άνθρωπος!

Αυτή είναι μια λίστα με 30 στόχους για τη νέα χρονιά που μπορείς να υιοθετήσεις ή που μπορούν να σε εμπνεύσουν για να βάλεις τους δικούς στόχους.

  1. Πρόσεχε περισσότερο τη διατροφή σου. Δεν εννοούμε να κάνεις εξαντλητικές δίαιτες, αλλά να προσέχεις τι τρως και να κόψεις όσο μπορείς τα γλυκά, τα μεγάλα γεύματα, να τρως περισσότερα λαχανικά και σαλάτες. Βρες τη δική σου υγιεινή διατροφή.
  2. Κάνε νέους φίλους. Ίσως είναι δυσκολότερο να κάνουμε νέους φίλους όσο μεγαλώνουμε, αλλά υπάρχουν τρόποι. Γίνε εθελόντρια, γράψου σε κάποια οργάνωση, ξεκίνα να παρακολουθείς κάποιο καλλιτεχνικό εργαστήρι.
  3. Μάζεψε χρήματα. Μπορεί να μην είναι εύκολο στις μέρες μας, αλλά αν το πάρεις απόφαση, όλο και κάτι θα μαζέψεις για μια έκτακτη ανάγκη ή για κάτι που θα ήθελες να κάνεις.
  4. Ανανέωσε το επαγγελματικό σου προφίλ. Ακόμα κι αν δεν ψάχνεις για δουλειά, είναι καλό να έχεις έτοιμο το βιογραφικό σου και ενημερωμένο το προφίλ σου στο LinkedIn, ώστε να είσαι έτοιμη σε περίπτωση που κάτι καλό εμφανιστεί.
  5. Άδειασε τις ντουλάπες σου από όλα τα άχρηστα. Ένα καθαρό και άνετο σπίτι είναι ένα ευτυχισμένο σπίτι! Κάνε Ψυχική Μπουγάδα.
  6. Μάθε να αντιμετωπίζεις το άγχος σου. Το άγχος πολλές φορές περνάει απαρατήρητο, αλλά είναι εκεί και σε “τρώει”. Διαλογισμός και γιόγκα είναι μερικές από τις μεθόδους με τις οποίες μπορείς να καταπολεμήσεις το άγχος σου.
  7. Αποφάσισε να είσαι ευτυχισμένη. Μην περιμένεις κάποια μέρα να γίνεις ευτυχισμένη. Επικεντρώσου στο σαν είσαι ευτυχισμένη τώρα και να απολαμβάνεις τη στιγμή.
  8. Μίλα με την οικογένειά σου πιο συχνά. Αν δεν ζεις δίπλα τους, ώστε να τους βλέπεις από κοντά, προσπάθησε τουλάχιστον να τηλεφωνείς συχνότερα.
  9. Σταμάτα να φοβάσαι ότι γίνονται πράγματα και εσύ τα χάνεις. Όχι δεν θα χάσεις κάτι μαγικό αν δεν βγεις ένα Σάββατο βράδυ επειδή είσαι κουρασμένη. Αν νιώθεις καλύτερα να μείνεις σπίτι να δεις μια σειρά στο Netflix με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι, κάντο.
  10. Δώσε προτεραιότητα στους ανθρώπους που αξίζουν στη ζωή σου. Μπορεί το να έχεις ένα σωρό γνωστούς να σε κάνει να νιώθεις δημοφιλής, όμως πόσοι από αυτούς θα είναι δίπλα σου στα δύσκολα; Σταμάτα να λες ναι σε όλους και φύλαξε την ενέργεια και το χρόνο σου για αυτούς που είναι σημαντικοί στη ζωή σου.
  11. Ξεκίνα να προσφέρεις στους άλλους. Γίνε εθελόντρια, βοήθησε φιλανθρωπικές οργανώσεις και γίνε μια πηγή θετικότητας για την κοινωνία γύρω σου.
  12. Ταξίδεψε. Ικανοποίησε την εσωτερική ανάγκη σου για ταξίδια, για νέες εμπειρίες, για νέους πολιτισμούς. Γέμισε τις μπαταρίες και την ψυχή σου με αναμνήσεις που δεν θα ξεχάσεις ποτέ.
  13. Φρόντισε την υγεία σου. Κάνε ένα τσεκ απ. Κλείσε το ραντεβού στο γιατρό που όλο αναβάλεις. Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία.
  14. Βάλε την τέχνη στη ζωή σου. Πήγαινε σε εκθέσεις, συναυλίες, μπαλέτα. Εμπνεύσου και άφησε και τη δική σου δημιουργικότητα να εκφραστεί.
  15. Κάνε αυτό που όλο λες ότι θα κάνεις, αλλά δεν το κάνεις ποτέ. Ξέρεις εσύ…
  16. Κάνε μικρές πράξεις καλοσύνης. Κέρασε καφέ κάποιον που δεν έχει χρήματα, κράτα τη πόρτα να περάσει κάποιος. Αν όλοι μας κάναμε τέτοιες μικρές πράξεις καλοσύνης, η κοινωνία μας θα ήταν καλύτερη.
  17. Αποδέξου την αλλαγή. Μπορεί να μην είναι εύκολο, ειδικά αν όλα αλλάζουν γύρω σου, ενώ εσύ παραμένεις στάσιμη. Να θυμάσαι ότι η αλλαγή, μάς κάνει να εξελισσόμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι.
  18. Γίνε καλή με τον εαυτό σου. Αποδέξου τα λάθη σου και τα ελαττώματά σου και μην είσαι σκληρή με τον εαυτό σου.
  19. Κάνε μεγαλύτερα όνειρα. Μη σταματάς να ονειρεύεσαι. Κάνε μια λίστα με τα όνειρά σου και ξεκίνα να τα κάνεις ένα-ένα πραγματικότητα.
  20. Ξεπέρασε έναν φόβο σου. Ό,τι κι αν είναι αυτό που σε φοβίζει, βρες τρόπους για να το ξεπεράσεις, με τη βοήθεια ειδικών.
  21. Δείξε μεγαλύτερη ανεκτικότητα. Δεν ξέρεις τα προβλήματα των άλλων. Πριν θυμώσεις με κάποια φίλη σου που ακύρωσε το ραντεβού σας ή πριν ενοχληθείς από κάτι που έκανε κάποιος άγνωστος, σκέψου ότι μπορεί να έχουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα για να ενεργούν κατά αυτό τον τρόπο.
  22. Ξεκίνα να διαβάζεις περισσότερο. Το διάβασμα μπορεί να σε ξεκουράσει πνευματικά και να διευρύνει τους ορίζοντές σου.
  23. Γίνε πιο αποφασιστική. Μάθε να εκφράζεις καλύτερα τα θέλω σου και γίνε περισσότερο αποφασιστική, ώστε να είσαι πιο ξεκάθαρη στις σχέσεις σου.
  24. “Παίξε” περισσότερο. Δώσε τροφή στο παιδί που κρύβεις μέσα σου και βάλε περισσότερη διασκέδαση στη ζωή σου.
  25. Ξεκίνα να περπατάς. Το περπάτημα και η κίνηση είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία και τη σιλουέτα σου. Μην παίρνεις το αυτοκίνητο για τις κοντινές αποστάσεις και πάρε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ.
  26. Μάθε να φροντίζεις κάτι άλλο εκτός από τον εαυτό σου. Ένα κατοικίδιο ή ένα φυτό. Σου κάνει καλό γιατί γίνεσαι πιο υπεύθυνη. Ξεκίνα από μικρά πράγματα και εύκολα.
  27. Επικεντρώσου σε όσα έχεις, όχι σε όσα δεν έχεις. Μην ζηλεύεις τις επιτυχίες των άλλων και ξεκίνα να εκτιμάς τα δικά σου έργα και ημέρες.
  28. Μάθε να κάνεις υπομονή. Η υπομονή είναι αρετή και χρειάζεται εξάσκηση και πειθαρχία για να την αποκτήσεις.
  29. Γίνε πιο αισιόδοξη. Το θέμα δεν είναι τι σού τυχαίνει, αλλά πώς το αντιμετωπίζεις. Μάθε να βλέπεις το φως στην άκρη του τούνελ.
  30. Μάθε να αγαπάς τον εαυτό σου. Όπως ακριβώς είσαι σήμερα, όχι όπως θα είσαι κάποια μέρα.

Φωτό από: best-wallpaper.net

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons