Η αρχή για να βάλετε σε τάξη τα οικονομικά σας είναι να δημιουργήσετε ένα αρχείο στο οποίο θα φυλάξετε όλα εκείνα τα έγγραφα που κατά καιρούς μπορεί να σας χρειαστούν. Αυτά είναι:
1. Αποδείξεις αναλήψεων/καταθέσεων σε ΑΤΜ και αποδείξεις πληρωμών με πιστωτική κάρτα μέχρι να σας έρθει ο Αναλυτικός Λογαριασμός2. Αποδείξεις αγοράς συσκευών μέχρι τη λήξη της εγγύησης
3. Λογαριασμοί Σπιτιού (ηλεκτρικό, τηλέφωνο, νερό κτλ) για 1 χρόνο
4. Αποδείξεις και Βεβαιώσεις που θα σας χρειαστούν για τη φορολογική σας δήλωση
5. Ενεργά Ασφαλιστικά Συμβόλαια (Σπιτιού, Αυτοκινήτου, Συνταξιοδοτικά, Νοσοκομειακά κτλ) και τις αποδείξεις πληρωμών τους
6. Εκκαθαριστικά Φορολογικών Δηλώσεων
7. Συμβόλαια και Τίτλοι Ιδιοκτησίας (καθώς και όλα τα συνοδευτικά τους έγγραφα: αρχιτεκτονικά σχέδια, έγγραφα υποθηκοφυλακείου, προσημείωσης κτλ)
8. Συμβάσεις Δανείων (Προσωπικών, Καταναλωτικών, Στεγαστικών κτλ)
9. Εντολές αγοράς – πώλησης Αμοιβαίων Κεφαλαίων και Επενδυτικών προϊόντων
10. Φωτοτυπίες από Άδειες Αυτοκινήτων-Μοτοσικλετών
11. Αποδείξεις Αποπληρωμής Δανείων
12. Ένσημα και αντίγραφα από τις ετήσιες βεβαιώσεις αποδοχών σας
13. Προσωπικά και οικογενειακά έγγραφα
– Πιστοποιητικά Γεννήσεως
– Ληξιαρχική Πράξη Γάμου
– Διαβατήριο
– Πτυχία Σπουδών
Ξεκινήστε από τα βασικά αλλά κάθε φορά πριν πετάξετε κάποιο έγγραφο σκεφτείτε αν θα το χρειαστείτε κάποτε. Έτσι θα γλιτώσετε από το τρέξιμο σε υπηρεσίες και το χάσιμο χρόνου για να το ξαναβγάλετε.