Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Μπορεί το όνομά σας να επηρεάσει την επαγγελματική σας σταδιοδρομία;

Αν είστε από κάποιο μεγάλο “τζάκι” σίγουρα ναι, αλλά ακόμα κι αν δεν έχετε καταγωγή από κάποιο ισχυρό σόι, πάλι το ονοματεπώνυμό σας παίζει ρόλο.

  1. Αν το ονοματεπώνυμό σας προφέρεται εύκολα, οι άλλοι θα σας συμπαθήσουν περισσότερο.

Σε μία έρευνα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι είχαν εύκολο επώνυμο, είχαν συνήθως καλύτερη θέση στην εταιρία τους. Ο λόγος είναι ότι όσο πιο εύκολα μπορούμε να κατανοήσουμε και να επεξεργαστούμε μια πληροφορία, τόσο πιο πολύ μας αρέσει. Επίσης, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι εταιρίες με απλό όνομα και λογότυπο, είχαν καλύτερες επιδόσεις στο Χρηματιστήριο.

  1. Αν το όνομά σας είναι πολύ κοινό, έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να προσληφθείτε.

Σύμφωνα με μία έρευνα του Πανεπιστημίου Μαρκέτ, όσοι έχουν ονόματα που δεν θεωρούνται μοναδικά ή σπάνια είναι πιο συμπαθητικοί. Έτσι, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πιάσουν δουλειά.

  1. Αν το επώνυμό σας αρχίζει από τα τελευταία γράμματα του αλφάβητου, είναι πιθανόν να είστε παρορμητικοί καταναλωτές.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτό ίσως να συμβαίνει επειδή έχετε συνηθίσει να είστε στο τέλος της σειράς στην παιδική ηλικία (αφού συνήθως είναι αλφαβητικές), όποτε σας παρουσιάζεται μια ευκαιρία την αρπάζετε πιο γρήγορα, πριν τη χάσετε.

  1. Είναι πιο πιθανό να εργαστείτε σε μια εταιρία που έχει το ίδιο αρχικό γράμμα με το όνομά σας.

Μια έρευνα του πανεπιστημίου Γκεντ, επειδή ταυτιζόμαστε με το όνομά μας, προτιμάμε παρόμοια πράγματα. Αν σας λένε Άννα είναι πιο πιθανό να δουλεύεται για παράδειγμα στην Άλφα Τράπεζα. Όσο πιο σπάνιο το αρχικό σας γράμμα, τόσο πιο πιθανό να είναι ίδιο με το αρχικό γράμμα της εταιρίας που εργάζεστε.

  1. Αν το όνομά σας ακούγεται μοντέρνο, έχετε περισσότερες πιθανότητες να έχετε διοικητική θέση.

Μια ευρωπαϊκή ερευνητική ομάδα, μελέτησε τα στελέχη γερμανικών εταιριών και τα ονόματά τους. Όσοι είχαν ονόματα τύπου “Kaiser” (αυτοκράτορας) ή “Konig” (Βασιλιάς) είχαν καλύτερες θέσεις από αυτούς που είχαν πιο ταπεινά ονόματα όπως “Koch” (μάγειρας) ή “Bauer”(αγρότης). Αυτό οφείλεται πιθανόν στους συνειρμούς που δημιουργεί το όνομά μας και την επιρροή που έχουν στην εικόνα μας.

  1. Αν είστε γυναίκα και έχετε δυναμικό όνομα, έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχετε.

Οι γυναίκες που δεν έχουν χαριτωμένα και λεπτεπίλεπτα ονόματα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχουν σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα, όπως είναι οι μηχανικοί και οι δικηγόροι.

  1. Στα υψηλόβαθμα στελέχη εταιριών, υπερτερούν αριθμητικά αυτοί που έχουν σύντομα βαφτιστικά ονόματα.

Το LinkeIn, μετά από μία έρευνα σε πάνω από 100 εκατομμύρια στελέχη, βρήκε ότι τα πιο πολλά ονόματα ήταν σύντομα και μάλιστα μονοσύλλαβα, όπως Μπομπ ή Τζακ. Οι ειδικοί λένε ότι αυτό ίσως να οφείλεται στο γεγονός ότι θέλουν να δείχνουν πιο φιλικοί και ανοικτοί σους άλλους.

  1. Οι γυναίκες σε υψηλές θέλεις είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν ολόκλξηρο το όνομά τους και όχι υποκοριστικά.

Σε μια έρευνα που έκανε πάλι το LinkedIn βρήκε ότι τα πιο συνηθισμένα ονόματα υψηλόβαθμων γυναικών είναι τα Ντέμπορα, Σύνθια και Καρολίνα. Αντίθετα με τους άντρες, οι γυναίκες κρατάνε ολόκληρο το όνομά τους, ώστε να δείχνει μεγαλύτερη βαρύτητα και επαγγελματισμό.

Φωτό από: Polished Paper

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates