Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
20 εταιρικά κλισέ που μπορούν να σας εξασφαλίσουν την προαγωγή

20 εταιρικά κλισέ που μπορούν να σας εξασφαλίσουν την προαγωγή

Σκίστε τα πτυχία σας και τα μεταπτυχιακά σας! Το μόνο που χρειάζεστε για να επιβιώσετε και να θριαμβεύσετε στην επαγγελματική σας σταδιοδρομία είναι μερικά κλισέ της εταιρικής ορολογίας.

Βέβαια, για καλό και για κακό φροντίστε να αναπτύξετε λίγο την κριτική σας σκέψη γιατί αν γίνετε γκουρού σε τέτοια κλισέ, πιθανόν θα μείνετε στάσιμοι, μιας και ο εγκέφαλός σας θα γεμίσει με ασυναρτησίες και θα σταματήσει να λειτουργεί.

Όποτε σας δίνετε η ευκαιρία λοιπόν, χρησιμοποιήστε τέτοιες εκφράσεις γιατί τα αφεντικά και οι προϊστάμενοι εντυπωσιάζονται! Οι περισσότεροι από αυτούς με αυτόν τον τρόπο έφτασαν εκεί που έφτασαν. Και μην ξεχνάτε ότι αυτοί θα αποφασίσουν αν θα πάρετε προαγωγή ή όχι!

1. Είμαστε Data – Driven: σημαίνει ότι επειδή μυρίσαμε τα δάχτυλά μας ως συνήθως και δεν βγάλαμε συμπέρασμα, αποφασίσαμε να κοιτάξουμε και κανένα αριθμό.

2. Είναι μία πρόταση win – win = και οι δύο έχουμε να κερδίσουμε από αυτήν αλλά εγώ θα κερδίσω περισσότερα.

3. ROI (Return On Investment – κολλάει παντού) = βλέπω τα πράγματα από μία οικονομοτεχνική πλευρά, άσχετα αν δεν έχω περάσει ούτε απ’ έξω από οικονομική σχολή και δεν ξέρω τι λέω.

4. Ας κάνουμε ένα Brainstorming = ας πάρουμε ένα δίκαννο και ας αρχίσουμε να πυροβολούμε στο σκοτάδι γιατί δεν έχουμε ιδέα τι πρέπει κάνουμε.

5. Είμαι οραματιστής = είμαι εγωκεντρικός και νάρκισσος και θεωρώ ότι είμαι το δώρο του θεού στο marketing.

6. Είμαι team player = θεωρώ ότι όλοι στην ομάδα είναι μετριότητες και θέλω να γίνω ο δυνάστης τους.

7. Ας σκεφτούμε out of the box = δεν μπορούμε να σκεφτούμε ή να αναγνωρίσουμε κάτι καινοτόμο ακόμα κι αν μας χτυπήσει με μια βαριοπούλα στο κεφάλι.

8. Με το κλειδί στο χέρι = θέλω να ακούγομαι τεχνοκράτης και καθησυχαστικός ώστε να σε αποτρέψω να με ρωτήσεις τίποτα περίεργο.

9. Δημιουργική Καταστροφή = η βασική μας αγορά βυθίζεται πιο γρήγορα από τον Τιτανικό και πρέπει να βρείτε ένα νέο προϊόν που θα μπορούσε να μας ξελασπώσει.

10. Deal with it = κοινώς… την έβαψες!

11. Ας πάρουμε τον κοινό παρονομαστή = είμαι κάποιος που θέλει να ακούγεται σπουδαίος κλέβον.. εεεε…. παντρεύοντας τις ιδέες των άλλων.

12. 1+1 = 3 = δεν ξέρω πρόσθεση αλλά όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά, έτσι δεν είναι;

13. Πρέπει να κάνουμε monetize/ strategize/ prioritize / analyze/ visualize = όποτε αμφιβάλετε για κάτι, πετάξτε μια λέξη με ένα ize στο τέλος.

14. Ζήσαμε την τέλεια καταιγίδα = τα κάναμε πραγματικά θάλασσα αλλά θα ρίξουμε την ευθύνη σε μια σειρά από παράγοντες που δεν εξαρτώνται από εμάς!

15. Είμαστε πελατοκεντρικοί /results-oriented = δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις λάθος.

16. Είναι one-off = ξεβρακωνόμαστε για να πουλήσουμε αλλά δεν θέλουμε να μας γίνει και συνήθεια.

17. Έγινε Viral = η πατάτα μας είναι πρώτη είδηση στο twitter και σε λίγο πάμε να κατακτήσουμε και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων… του CNN.

18. Θέλουμε να δημιουργήσουμε Added Value = λες και οι ανταγωνιστές μας κάθονται με σταυρωμένα χέρια ή πετάνε χαρταετό.

19. Είναι το the next big thing = κάποιος πιτσιρικάς στο γραφείο μου είπε ότι είναι cool.

20. Θέλω να είσαστε proactive = πρέπει να μάθετε να διαβάζετε τη σκέψη μου, κάτι σαν το «Στο μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς».

Η λίστα είναι ατέλειωτη!

Εσάς, ποιες εταιρικές φράσεις –κλισέ σας έρχονται στο μυαλό;

Φωτογραφία από:
http://www.freedigitalphotos.net/
 

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates