Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

The DNA Journey: ένα βίντεο “γροθιά” για τη διαφορετικότητα!

Όλοι συνδεόμαστε μεταξύ μας, περισσότερο από όσο πιστεύουμε. Αυτό είναι το μήνυμα της διαφήμισης της ταξιδιωτικής μηχανής αναζήτησης Momondo.

Η διαφήμιση χρησιμοποιεί τη δύναμη του DNA, για να αποδείξει σε μια ομάδα ανθρώπων από διαφορετικές φυλές, με διαφορετικές κουλτούρες και προκαταλήψεις, ότι μοιάζουν πολύ περισσότερο από όσο νομίζουν.

Στο βίντεο, που έχει πάνω από 15 εκατομμύρια views στο YouTube, συμμετέχουν ηθοποιοί και κομπάρσοι που εκφράζουν τις απόψεις τους για την καθαρότητα της καταγωγής τους, καθώς και τη γνώμη τους για τις φυλές που θεωρούν εχθρικές. Όλοι οι συμμετέχοντες στο τέλος έκαναν εξετάσεις DNA και τα αποτελέσματα σίγουρα δεν ήταν αυτά που περίμεναν. Οι περισσότεροι ανακάλυψαν έκπληκτοι, ότι είχαν στο DNA τους ένα ποσοστό από το DNA των φυλών που μισούσαν περισσότερο στον κόσμο.

Οι επιστήμονες βέβαια, αμφισβητούν την εγκυρότητα των εξετάσεων, καθώς δεν υπάρχει αυτό που λέμε καθαρό DNA ενός έθνους, π.χ. του αγγλικού, αφού όλα τα έθνη έχουν κατά καιρούς δεχθεί προσμείξεις από άλλες γειτονικές φυλές, οπότε δεν υπάρχει σημείο αναφοράς.

Παρόλα αυτά, η διαφήμιση περνάει με δυνατό τρόπο το μήνυμα της ανοχής στη διαφορετικότητα που πρέπει να έχουν όλες οι σύγχρονες κοινωνίες.

Δείτε τη διαφήμιση στο βίντεο που ακολουθεί:

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates