Πρόκειται για τα λογότυπα που όλοι βλέπουμε στην καθημερινότητά μας αλλά πολλές φορές δε ξέρουμε ούτε πώς προέκυψαν ούτε τι συμβολίζουν. Ας γνωρίσουμε κάποια:
- Hyundai
Πολλοί πιστεύουν ότι το λογότυπο της Νοτιοκορεάτικης βιομηχανίας Hyundai είναι απλά το πρώτο γράμμα του ονόματός της. Αλλά στην πραγματικότητα, το γράμμα Н συμβολίζει τη χειραψία δύο ατόμων, ένος πελάτη και ενός εκπροσώπου της εταιρείας.
- Adidas
Στο λογότυπό της, πάντα περιλαμβάνονται τρεις λωρίδες υπό γωνία ώστε να σχηματίζουν ένα τρίγωνο, που συμβολίζει ένα βουνό, το οποίο με τη σειρά του αντιπροσωπεύει τις προκλήσεις που όλοι οι αθλητές πρέπει να ξεπεράσουν.
- Apple
O Rob Yanov, ο σχεδιαστής που δημιούργησε το παγκοσμίως διάσημο λογότυπο της εταιρείας Apple, εξήγησε πώς όταν αγόρασε μια τσάντα μήλων, τα έβαλε σε ένα μπολ και πέρασε μια εβδομάδα ζωγραφίζοντάς τα, προσπαθώντας να δημιουργήσει κάτι απλό. Τρώγοντας μια μπουκιά από ένα μήλο κατάλαβα ότι η λέξη «δάγκωμα» στα αγγλικά, ακουγόταν ακριβώς το ίδιο με τον όρο στη γλώσσα των υπολογιστών «byte».
- Sony Vaio
Τα δύο πρώτα γράμματα του λογοτύπου της Sony Vaio συνθέτουν ένα κύμα, όπως ένα αναλογικό σήμα, ενώ τα δύο τελευταία είναι παρόμοια με τους αριθμούς 1 και 0, που είναι σύμβολα ενός ψηφιακού σήματος.
- Amazon
Το πορτοκαλί βέλος στο λογότυπο είναι παρόμοιο με ένα χαμόγελο και η εταιρεία θέλει οι πελάτες της να είναι ικανοποιημένοι. Το βέλος πηγαίνει από το γράμμα «Α» στο «Ζ» (αρχή και τέλος του αγγλικού αλφαβήτου), ως ένδειξη ότι η εταιρεία πωλεί ό,τι προϊόν μπορεί να φανταστεί κανείς.
- Toyota
Το λογότυπο περιέχει ένα μάτι μιας βελόνας με ένα νήμα να περνάει μέσα του. Αυτή είναι μια υπόδειξη στο παρελθόν της εταιρείας, η οποία παρήγαγε μηχανές ύφανσης.
- Continental
Η Continental, ένας διάσημη παραγωγός εταιρεία ελαστικών αυτοκινήτου και στο λογότυπό της τα δύο πρώτα γράμματα απεικονίζουν τον τροχό ενός αυτοκινήτου.
- Toblerone
Η Toblerone, η γνωστή εταιρεία σοκολάτας με βάση τη Βέρνη της Ελβετίας, περιλαμβάνει μια αρκούδα στο λογότυπό της, λόγω του ότι η Βέρνη ονομάζεται και πόλη των αρκούδων.
- BMW
Συχνά πιστεύεται ότι το κεντρικό τμήμα του λογότυπου της BMW συμβολίζει τις τουρμπίνες ενός αεροπλάνο, μια και αρχικά τις κατασκεύαζε. Όμως, στην πραγματικότητα το λογότυπο είναι απλά ένα μέρος της Βαυαρικής σημαία, περιοχή της Γερμανίας από όπου προέρχεται η εταιρεία.
- Coca cola
Στο διάσημο λογότυπο της Coca-Cola, στο σημείο μεταξύ των γραμμάτων «Ο» και «L», διακρίνεται η δανέζικη σημαία. Αποτελεί μια σύμπτωση μεν, αλλά το γεγονός το εκμεταλλεύεται η εταιρία στην προώθηση του προϊόντος στη Δανία.