ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Γιατί είναι σημαντικό να έχεις φίλους στη δουλειά;

Post by: 13/04/2021 0 comments

Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Αυτοί που θέλουν να κάνουν φιλίες στη δουλειά κι αυτοί που δεν θέλουν να έχουν πολλές οικειότητες με τους συναδέλφους τους.

Ποια είναι, όμως, τα οφέλη της φιλίας στο χώρο εργασίας;

Έρευνες δείχνουν ότι οι εργαζόμενοι που έρχονται πολύ κοντά με τους συναδέλφους τους:

  • Είναι πιο ευτυχισμένοι στη δουλειά και πιο αφοσιωμένοι. Κι είναι λογικό. Γιατί, αυτόματα, με φίλους το περιβάλλον εργασίας γίνεται πιο όμορφο.
  • Έχουν καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες και κάνουν καλύτερη δουλειά. Προφανώς, αφού δεν εργάζονται μέσα σε ένα εχθρικό ή αφιλόξενο χώρο, αλλά μαζί με ανθρώπους που μοιράζονται υποχρεώσεις.
  • Είναι λιγότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς (κι όμως!). Κι όμως, έρευνες έχουν δείξει, ότι οι εργαζόμενοι που διατηρούν φιλικές σχέσεις με τους συναδέλφους τους, έχουν καλύτερη κατάσταση υγείας.
  • Έχεις πάντα ένα άτομο να ζητήσεις συμβουλές και βοήθεια. Πάντα, όσο καλά και να ξέρεις τη δουλειά σου, θα χρειαστείς μια συμβουλή ή βοήθεια. Και ένας φίλος πάντα θα είναι πρόθυμος να σε βοηθήσει. Συν τοις άλλοις είναι άβολο να τρέχεις συνέχεια για βοήθεια στους ανώτερους σου.
  • Έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημιουργήσουν μία σχέση, γιατί διευρύνουν τον κύκλο τους. Κι όσο μεγαλύτερο κοινωνικό κύκλο έχεις, τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να γνωρίσεις το έτερον ήμισυ.
  • Έχουν κάποιον να συνομιλήσουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κακά τα ψέματα, 8 ώρες δουλειάς σερί, χωρίς να μιλήσεις με κάποιον για να χαλαρώσεις, είναι τουλάχιστον βασανιστικές.
  • Η συντροφικότητα κάνει τη μέρα να περνά πιο γρήγορα. Λίγο η δουλειά, λίγο δύο κουβέντες για να ξεκουραστεί το μυαλό, το ωράριο θα περάσει γρήγορα, ενώ αντίθετα, με το να μην έχεις να μιλήσεις με κανένα, νομίζεις ότι η μέρα δεν λέει να τελειώσει.

Πώς κάνεις φίλους στην δουλειά;

  • Φέρε λιχουδιές να κεράσεις. Σε ποιόν δεν αρέσουν οι λιχουδιές; Σίγουρα θα σε πάρουν με καλό μάτι!
  • Πρότεινε ένα ομαδικό γεύμα ή μια άλλη δραστηριότητα για το διάλειμμα, που δίνει την ευκαιρία στους συναδέλφους να σε γνωρίσουν (εφόσον τα ιατρικά πρωτόκολλα το επιτρέπουν).
  • Δείξε ενδιαφέρον για τα ενδιαφέροντά τους. Για να καταλάβεις ποια είναι αυτά τα ενδιαφέροντα ενός συναδέλφου, χρησιμοποίησε τις όποιες ενδείξεις έχεις για αυτά, όπως φωτογραφίες στο γραφείο τους, διακόσμηση για να τους πιάσεις την κουβέντα.
  • Ξεκίνα συζήτηση για το πρώτο πράγμα που έχετε κοινό, τη δουλειά σας.
Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons