Το σούπερ μάρκετ που επιλέγεις, η μάρκα των προϊόντων που χρησιμοποιείς, κυρίως αυτά που φαίνονται (τσιγάρα, ποτά, αυτοκίνητα, ρούχα, κινητά, αξεσουάρ), αλλά και εκείνα που είναι κρυμμένα στα ντουλάπια του σπιτιού σου κάτι λένε για σένα. Πριν καλά – καλά ανοίξεις το στόμα σου, οι επιλογές σου και οι καταναλωτικές σου συνήθειες, μαρτυρούν ένα η περισσότερα στοιχεία της προσωπικότητάς σου στο οποίο στοχεύσανε marketeers και διαφημιστές. Κι εσύ ταυτίστηκες, αναγνώρισες τον εαυτό σου, αισθάνθηκες μια έλξη και μια οικειότητα προς το προϊόν, η οποία και οδήγησε το χέρι σου στο να το επιλέξεις ανάμεσα στα άλλα ομοειδή που βρισκόντουσαν δίπλα τους.
Μ’ άλλα λόγια κάτι σου «είπε» το προϊόν μέσα από τη διαφήμιση και τη συσκευασία του, κι εσύ με τη σειρά σου, κάτι λες επιλέγοντάς το!
Γιατί όλα είναι επικοινωνία!
Φωτό από: nikoretro