Nathalie Nahai
Webs of Influence
The psychology of online persuasion
Εκδόσεις Pearson
Ένα βιβλίο για ό,τι αξιοσημείωτο αξίζει να προσέχουμε online: «Ιστότοποι με επιρροή».
Η συγγραφέας θεωρείται ως η web ψυχολόγος. Με γνώμονα το πώς λειτουργεί το μυαλό μας και πολλές online έρευνες (και όχι μόνο), η συγγραφέας μας επιβεβαιώνει ή μας ανατρέπει πολλά από όσα ξέραμε για το internet.
Το βιβλίο είναι 4χρωμο γιατί η επιλογή κάθε χρώματος έχει τη σημασία του.
Έτσι στα 3 κεφάλαια του βιβλίου έχει επιλεγεί σαν χρώμα το μπλε, το πράσινο ή το κόκκινο.
-
Μέρος πρώτο (μπλε): Να ξέρεις ποιον στοχεύεις
-
Μέρος δεύτερο (πράσινο): Να επικοινωνείς πειστικά
-
Μέρος τρίτο (κόκκινο): Πούλα με ακεραιότητα
Η συγγραφέας μας χωρίζει στους εξής τύπους – αρχέτυπα
-
Σε αυτούς που ζητούν να ανακαλύψουν
-
Σε αυτούς που χτίζουν
-
Σε αυτούς που διαπραγματεύονται
-
Σε αυτούς που διευθύνουν
Από τα κείμενά της μαθαίνουμε ότι:
-
Οι καλύτερες εικόνες είναι αυτές που υπονοούν σεξ (ένα χαμόγελο, ένα καλοβαλμένο σώμα) και αυτές που δείχνουν φαγητό γιατί απευθύνονται στα βασικά μας ένστικτα.
-
«Πουλάνε» οι προθεσμίες (αγόρασέ το με ειδική τιμή ως τα μεσάνυχτα).
-
Οι άνθρωποι πρώτα λειτουργούν με το ένστικτο και μετά εκλογικεύουν τις αποφάσεις τους.
-
Στο Διαδίκτυο, τα πιο πολλά ψώνια γίνονται την Τετάρτη στις 4 μ.μ. και τα βράδια 8 – 10 μ.μ.
-
1 δισεκατομμύριο άνθρωποι ψάχνουμε καθημερινά στη Google.
-
Οι άντρες ενδιαφέρονται περισσότερο για τις εικόνες παρά για τα κείμενα, θέλουν κίνηση και flashy παρουσίαση μιας web σελίδας.
-
Οι γυναίκες θέλουν καθαρό στήσιμο, κατανοητές εικόνες και διαβάζουν τα κείμενα
-
Οι άντρες διαβάζουν τα sites από αριστερά πάνω διαγώνια προς δεξιά κάτω, ενώ οι γυναίκες διαβάζουν από δεξιά πάνω και διαγώνια προς κάτω αριστερά.
-
Οι τιμές προϊόντων που τελειώνουν σε 9 πουλάνε περισσότερο από άλλες.
-
Σήμερα, πριν αγοράσουμε κάτι, συμβουλευόμαστε 10 διαφορετικές πηγές.
Αυτά είναι μόνο μερικά. Πολλά ακόμα θα βρείτε στο βιβλίο της web, ψυχολόγου που θα σας εντυπωσιάσουν!
Μην το χάσετε!
Αν θέλεις να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ: