Βιβλίο – Social Media
Dan Zarrella
The Social Media Marketing Book
Εκδόσεις O’ Reilly
Αυτό είναι το πρώτο στη σειρά από τα βιβλία του Ζαρέλα για τα Social Media.
Θα ακολουθήσει το βιβλίο για το Facebook (περιμένετε την επόμενη Δευτέρα) με τίτλο The Facebook Marketing Book.
Μου αρέσει που είναι γραμμένο και σχεδιασμένο στο ύφος των social media.
Δηλαδή 224 σελίδες σε σχήμα μισό Α4, όπου δεξιά υπάρχει το περιεκτικό κείμενο για το περιεχόμενο του βιβλίου και αριστερά η εικονογράφησή του. Δηλαδή πώς αυτή η θεωρία (της δεξιάς σελίδας) παρουσιάζεται στο Web.
Πολύ σύγχρονο και όχι ακριβό, αφού είναι τυπωμένο α/μ.
Τώρα, όσον αφορά στο περιεχόμενο του βιβλίου, θα πω ότι είναι ξεκάθαρο, κατανοητό και με χρήσιμες για όλους μας πληροφορίες.
Ορισμένοι ξέρουν λίγες από αυτές, άλλοι περισσότερες, αμφιβάλλω αν κάποιος τις ξέρει όλες.
Για να αποφασίσεις ποιες πλατφόρμες, κοινότητες ή εργαλεία να χρησιμοποιήσεις, προκειμένου να επωφεληθείς από τα social media σαν ιδιώτης ή σαν επιχείρηση αξίζει να το διαβάσεις.
Τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται ο συγγραφέας είναι:
- Το blogging
- Το twitter και microblogging
- Το social networking
- Το media sharing
- Το bookmarking
- Τα ratings και τα reviews
- Τα forums
- Τον virtual κόσμο
- Στρατηγική και τις τακτικές
- Τον τρόπο μέτρησης
Διάβασέ το και θα βοηθηθείς πώς να διαλέξεις τα καλύτερα και να αποφεύγεις τα χειρότερα.
Αν θέλετε να αγοράσετε το βιβλίο, κάντε κλικ εδώ
Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.