ΒΙΒΛΙΟ – Social Media
Dan Zarrella & Alison Zarrella
The Facebook Marketing Book
ΕκδόσειςO’Reilly
Θα το αποκαλούσα «το πιο εύληπτο βιβλίο για το Facebook από το Α ως το Ω».
Απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να έχουν μια «στενή» σχέση με την πλατφόρμα αυτή και, οπωσδήποτε, στους επαγγελματίες.
Έχει πολύ πρωτότυπο σχήμα: μισό Α4. Επίσης κάθε κείμενο των συγγραφέων τοποθετείται στη δεξιά σελίδα, ενώ στην αριστερή μπαίνει εικονογράφηση. Επομένως είναι το πιο ευκολοδιάβαστο βιβλίο του κόσμου. Ό,τι γράφει αριστερά, στο παρουσιάζει δεξιά με περιεχόμενο από το Facebook.
Αυτό σημαίνει ότι από τις 262 σελίδες του, οι μισές αποτελούνται από περιεκτικό κείμενο, όπως τα posts και οι άλλες μισές είναι η εικονοποίηση των κειμένων.
Ό,τι λέω, δείχνω.
Τώρα, τι λέει το βιβλίο;
Ο Ζαρέλλα είναι υπέροχος συγγραφέας των social media.
Μιλάει σε χωριστά κεφάλαια για
- Προφίλ
- Σελίδες
- Γκρουπ
- Events
- Applications
- Στρατηγική περιεχομένου
- Προωθητικές δραστηριότητες
- Διαφήμιση
- Αναλύσεις επένδυσης
Τι άλλο; Τα καλύπτει όλα! Εξαιρετικό βιβλίο.
Βεβαίως και θα το διαβάσεις.
Αγόρασέ το κάνοντας κλικ εδώ.
Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.