Beth Hayden
Pinfluence
Εκδόσεις Wiley
“Ο πλήρης οδηγός για να κάνεις μάρκετινγκ της επιχείρησής σου με το Pinterest”, όπως λέει και ο υπότιτλος.
Το βιβλίο “Pinfluence” έχει γραφτεί για να βοηθάει τον αναγνώστη να εκμεταλλευτεί την τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία ανάπτυξης που τού παρέχει το Pinterest (Pinfluence από το συνδυασμό των λέξεων Pinterest και Επιρροή).
Σύμφωνα με τη συγγραφέα, το να χρησιμοποιείς σωστά το Pinterest, σου δίνει μια ευκαιρία να βγάζεις χρήματα και να συνδέεσαι με το κοινό σου, για θέματα που αποτελούν μέρος τη επιχείρησής σου. Να μάθεις πώς να έρθεις σε επαφή με τις ζωές των πελατών σου, να γνωρίσεις τις αξίες τους και να ανακαλύψεις τα σπίτια, τα γραφεία, τα μπαλκόνια τους.
Γι’ αυτό, το βιβλίο “Pinfluence” απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών ή μεγαλύτερων επιχειρήσεων, σε marketers, σε εκπροσώπους δημοσίων σχέσεων και σε bloggers που προσπαθούν να αναπτύξουν τη δουλειά τους.
Αν και, κατά τη συγγραφέα, δεν υπάρχει μια ιδανική συνταγή για θαύματα στο Pinterest, η ίδια μας δίνει πολλές ιδέες για να χρησιμοποιήσουμε δημιουργικά αυτήν την κοινωνική πλατφόρμα.
Το βιβλίο χωρίζεται σε τρία μέρη:
- Στο πρώτο μέρος, η συγγραφέας μας δίνει βήμα-βήμα τα βασικά του Pinterest με 5 κεφάλαια για το πώς να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό προφίλ, με ωραία boards και Pins που ξεχωρίζουν.
- Στο δεύτερο μέρος, που αναπτύσσεται σε 4 κεφάλαια, θα μάθουμε πώς να κάνουμε Pins ικανά να μας φέρουν κέρδη.
- Στο τρίτο μέρος, που αναπτύσσεται σε 3 κεφάλαια, μας δίνει ιδέες, tips και συμβουλές για να αναπτύξουμε τους followers, να κάνουμε αποτελεσματικούς διαγωνισμούς, να χρησιμοποιούμε τους πελάτες μας για να δίνουν προσωπικές μαρτυρίες ή να προστάρουν το δικό τους περιεχόμενο.
Να υπενθυμίσω εδώ ότι στο Pinterest “συχνάζουν” γυναίκες. Το 60% του κοινού είναι γυναικείο, σε ηλικίες μεταξύ 25 και 35 ετών.
Το διάβασα στα αγγλικά.