Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Lon Salko και David K Brake: The Social Media Bible, παρουσίαση και περίληψη του βιβλίου

Lon Salko και David K Brake

The Social Media Bible

Εκδόσεις Wiley

 

Ένα βιβλίο-βίβλος για τα κοινωνικά δίκτυα, για όσους τα χρησιμοποιούν για επαγγελματικούς λόγους, προωθώντας την μάρκα ή την επιχείρησή τους.

Τακτικές, εργαλεία, τεχνικές, tips και στρατηγικές για επαγγελματική επιτυχία. Το “τι” και το “πώς” στα κοινωνικά δίκτυα.

Ένα χορταστικό βιβλίο 818 σελίδων, γεμάτο 1) από συνεντεύξεις δεκάδων ειδικών για το πώς να ενισχύσεις την παρουσία σου χρησιμοποιώντας σωστές πρακτικές και εργαλεία για κάθε κοινωνικό δίκτυο, 2) από λίστες για να τσεκάρεις ποιο κοινωνικό δίκτυο είναι χρησιμότερο για όσα επιδιώκεις για τη μάρκα σου.

Το βιβλίο “Βίβλος των Κοινωνικών Δικτύων” χωρίζεται σε 43 κεφάλαια:

  • Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζει τις τακτικές και όλες τις πιθανές εναλλακτικές για να προωθήσεις το προϊόν σου.
  • Στο δεύτερο μέρος, σου παραθέτει τα εργαλεία (βίντεο, microblogging, παιχνίδια, φωτογραφία, εφαρμογές, κινητά κλπ.)
  • Στο τρίτο μέρος, σου εξηγεί τις 4 κολώνες της στρατηγικής επικοινωνίας που θα ακολουθήσεις και πώς να αξιολογήσεις τις δράσεις που έκανες.

Μερικά tips από τους δεκάδες συνεντευξιαζόμενους και από τη σοφία του βιβλίου:

  1. Για την προσαρμοστικότητα και την αλληλεπίδραση: παρακολούθησε, κάνε test, προσάρμοσε την επικοινωνία σου και αναπτύξου.
  2. Πάντα να κάνεις SEO
  • Να κατανοείς τα keywords
  • Να τεστάρεις τα meta keywords
  • Να δημιουργείς καλό περιεχόμενο
  • Να κάνεις μάρκετινγκ με βάση το pay-per-click
  1. Οι 4 κολώνες των κοινωνικών δικτύων είναι:
  • Επικοινωνία
  • Συνεργασία
  • Εκπαίδευση
  • Ψυχαγωγία
  1. Είναι σημαντικό να χτίσεις και να διατηρείς μια κοινότητα φίλων, για να επικοινωνείς και να δέχεσαι μηνύματα από αυτούς.
  2. Υπάρχουν τρία είδη σχέσεων σύμφωνα με το Harvard Business Review:
  • Οι προσωπικές, όπως με τους φίλους μας, αυτοί που μα συμπαθούν, μας ξέρουν, έχουμε κοινά μεταξύ μας.
  • Οι λειτουργικές σχέσεις, αυτοί που εργαζόμαστε από κοινού, συνεργάτες, συνάδελφοι, πελάτες, αυτοί που μας κάνουν να λειτουργούμε στο ρόλο μας.
  • Οι στρατηγικές σχέσεις μας, αυτές που ανεβάζουν τον τρόπο σκέψης μας σε άλλο επίπεδο. Αυτούς τους ανθρώπους, πρέπει να τους εντοπίσουμε μέσω κοινωνικών δικτύων, γιατί προσθέτουν αξία στις γνώσεις μας.

Αν είσαι αρχάριος – επαγγελματικά – ως προς τα κοινωνικά δίκτυα, το βιβλίο, σου είναι πολύτιμο. Αν ήδη είσαι γνώστης, υπάρχουν τόσες πολλές λεπτομέρειες που σίγουρα δεν γνωρίζεις και που θα σου δώσουν κατευθύνσεις για να ξεχωρίσεις, με το δικό σου τρόπο, από τις άλλες μάρκες.

Στον πολύπλοκο κόσμο του internet, όσα κι αν ξέρεις, δεν τα ξέρεις όλα. Και το βιβλίο αυτό, προσθέτει στη δύναμή σου.

Το διάβασα στα αγγλικά.

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates