Chris Treadway και Mari Smith
Facebook Marketing
An Hour a Day
Εκδόσεις Sybex
Οι χρήστες του Facebook βρίσκονται περισσότερες ώρες στο Facebook, από ό,τι στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα.
Επομένως, οι δύο συγγραφείς που θεωρούνται αυθεντίες στο μάρκετινγκ στο Facebook μας δίνουν, σαν ένα μάθημα σε κολέγιο, ένα βιβλίο-οδηγό για το πώς κάνουμε μάρκετινγκ στην μάρκα ή στην υπηρεσία μας στο Facebook.
Με τις τιμές που χρεώνει, (χαμηλές) σε σχέση με τα κύρια μέσα, το Facebook είναι, για τους συγγραφείς, το όνειρο όποιου κάνει μάρκετινγκ στα προϊόντα του.
Επίσης, ο τρόπος που σου επιτρέπει να απευθύνεις το μήνυμά σου σε πολύ συγκεκριμένα κοινά, ανάλογα με το φύλο, την περιοχή, τη μόρφωση, τη γλώσσα και, συχνά, το επάγγελμά τους, είναι μοναδικός.
Οι συγγραφείς, σου θέτουν ορισμένα ερωτήματα για να απαντήσεις πριν ξεκινήσεις να το χρησιμοποιείς για επαγγελματικούς σκοπούς. Συμβουλεύουν όσους θέλουν να προωθήσουν στο Facebook τη μάρκα τους, να βρουν τους φανατικούς τους fans, αυτούς που είναι σαν “απόστολοι” της μάρκας και να τους δώσουν τα πάντα, προκειμένου να τους βοηθήσουν να καθιερώσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους.
Το βιβλίο χωρίζεται σε 10 κεφάλαια που σου εξηγούν τα πάντα για το Facebook: πώς να κάνεις μια στρατηγική στο Facebook και να μετρήσεις την επιτυχία, πώς να δημιουργήσεις ζήτηση μέσω διαφημίσεων, πώς να χρησιμοποιήσεις τακτικές αλληλεπίδρασης με τους χρήστες, πελάτες, αγοραστές, πώς να αναλύεις τα αποτελέσματα του Facebook.
Στο τέλος του βιβλίου, οι συγγραφείς κλείνουν με συνεντεύξεις 6 ειδικών που δίνουν τη δική τους άποψη και συμβουλή για την επιτυχία στην χρήση του Facebook για επαγγελματικούς λόγους.