Steve Johnston & Liam McGee
50 ways to make Google Love Your Website.
Εκδόσεις Random House
“50 Τρόποι να κάνει τη Google να αγαπάει τον ιστότοπό σου”. Ένα συμπυκνωμένο βιβλίο γεμάτο συμβουλές για να κάνεις τον ιστότοπό σου πιο χρήσιμο, πιο εμφανή, πιο εμπορικό. Η δύναμή της είναι τόσο μεγάλη ώστε – σκεφτείτε πόσο μεγάλη – έχει γίνει ρήμα σε κάθε γλώσσα. Γκουγκλάρω στα ελληνικά.
Οι συγγραφείς πιστεύουν ότι η Google αποφασίζει αν αγαπάει ή όχι το website σου με βάση ορισμένες αρχές. Αυτές τις αρχές εξηγεί το βιβλίο. Τα θέματά του, οι συγγραφείς τα χωρίζουν σε 6 μέρη: Ποια είναι η Google, Πώς λειτουργεί η Google, Πώς να δημιουργήσεις έναν ιστότοπο για τους χρήστες σου, Πώς να ενισχύσεις τη φήμη του site σου, Πώς να φτιάξεις το site σου για “τα μάτια” της Google και Πώς να χρησιμοποιήσεις τη Google για να αναπτυχθείς.
Πραγματικά το βιβλίο, αν και είναι του 2010, δίνει τέτοια πληθώρα πληροφοριών που αποκλείεται να τις γνωρίζεις και να τις εφαρμόζεις – ακόμα και αν κάποιες από αυτές τις ξέρεις.
Θα σου δώσω μερικά tips γιατί αυτό το βιβλίο δεν είναι μόνο για διάβασμα αλλά σαν πανεπιστημιακή ύλη: χρειάζεται να κρατάς σημειώσεις για όσα θα εφαρμόσεις και εσύ. Άλλωστε αναφέρει πολλά παραδείγματα επιτυχημένων ή όχι περιπτώσεων.
Μερικά tips:
-
Οι τρεις κολώνες της αγάπης της Google είναι η Ορατότητα, η Σχετικότητα και η Φήμη.
-
Ερεύνησε μέσα από το Google Key Word Tool ποιες λέξεις έχουν μεγαλύτερη σημασία όπως τις βλέπει εκείνη. Η ανάλυση της λεπτομερούς έρευνας που κάνουν τα ρομπότ, έχει μεγάλη δύναμη. Γι’ αυτό μάθε όσα γνωρίζει η Google για τις λέξεις στην αγορά που κινείσαι.
-
Αύξησε τη φήμη του website σου κάνοντας links με άλλα URLs ( διευθύνσεις άλλων sites).
-
Ο ιστότοπός σου να είναι χρήσιμος στο κοινό σου και με βαθιά γνώση στο θέμα που έχεις διαλέξει.
-
Κάνε ένα φόρουμ μεαναγνώστες ή καταναλωτές του site σου.
-
Το video είναι αξιόλογο μέρος του περιεχομένου.
-
Βρες πόσο σε “αγαπάει” η Google μέσα από τα Google Analytics.
-
Σκέψου όπως η Google και αύξησε την επισκεψιμότητά σου.
-
Χρησιμοποίησε το λεξιλόγιο με τους όρους που χρησιμοποιούν όσοι αποτελούν την κατηγορία του site σου.
-
Χρησιμοποίησε τα “tags”.
Μέσα στο βιβλίο θα βρεις:
α) λεπτομερείς πληροφορίες
β) παραδείγματα
γ) προτροπή για συνεχείς δοκιμές και αναλύσεις των στοιχείων που έχεις για το περιεχόμενό σου.
Αν θέλεις να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ:
Αξίζει, μελέτησέ το!