ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τι είδους χρήστης είσαι στο Facebook;

Post by: 01/02/2018 0 comments

Σύμφωνα με την έρευνα του Brigham Young University, υπάρχουν 4 μεγάλες κατηγορίες χρηστών στο Facebook. Και όλοι ανήκουμε σε κάποια ή κάποιες από αυτές.

Ποιες είναι αυτές οι κατηγορίες;

Οι κοινωνικοί

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι χρήστες οι οποίοι βλέπουν το Facebook ως συμπληρωματικό κομμάτι της κοινωνικής τους ζωής, που σημαίνει ότι ανεβάζουν τις δικές τους σκέψεις, κάνουν σχόλια στις αναρτήσεις των φίλων τους, τσεκάρουν τις εξελίξεις στη ζωή των αγαπημένων τους προσώπων και αντιδρούν. Είναι οι χρήστες που στην πραγματικότητα χρησιμοποιούν το Facebook και τα εργαλεία του, ώστε να κάνουν τις σχέσεις που έχουν στην πραγματική ζωή, πιο δυνατές και αληθινές.

Οι πληροφοριοδότες

Οι χρήστες αυτής της κατηγορίας είναι αυτοί που μοιράζονται πληροφορίες, εκφράζουν πολιτικές γνώμες και μερικές φορές καταντούν ενοχλητικοί με όλο αυτό τον όγκο πληροφοριών που μοιράζονται, από πολιτικά νέα έως αναρτήσεις για το τι πρωινό έφαγε η Κιμ Καρντάσιαν.

Διαρκώς διαμαρτύρονται για κάτι, κριτικάρουν την κατάντια της κοινωνίας μας ή καλούν μια ομάδα ανθρώπων να αναλάβουν δράση. Όλοι οι φίλοι τους είναι διαρκώς ενημερωμένοι για τα πάντα, επειδή τους βομβαρδίζουν καθημερινά. Αυτό, όμως, μπορεί να γίνει ενοχλητικό. Μπορεί οι φίλοι τους στο Facebook να τους εκτιμούν, αλλά μερικές φορές καταντάει βαρετό.

Οι Σέλφι

Η κατηγορία αυτή είναι όνομα και πράγμα: τεράστιοι εαυτούληδες. Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, έτσι. Οι χρήστες αυτοί προτιμούν να ανεβάζουν φωτογραφίες και βίντεο με τον εαυτό τους, διψάνε για like, για αυτό και ανεβάζουν έξυπνα τσιτάτα και γενικά αναζητούν την προβολή μέσα από το Facebook.

Αυτό που τους ανεβάζει είναι τα like, τα θετικά σχόλια, οι κοινοποιήσεις των αναρτήσεών τους, όλο το πακέτο! Όσο περισσότερα παίρνουν, τόσο καλύτερα αισθάνονται!

Οι αόρατοι

Αντίθετα με τις άλλες κατηγορίες, οι αόρατοι απλά παρακολουθούν τι κάνουν οι άλλοι χωρίς να μοιράζονται τις δικές τους στιγμές.

Ξέρουν τα πάντα για τους άλλους, αλλά οι άλλοι δεν ξέρουν ούτε καν αν μπαίνουν στο Facebook. Το μόνο που κάνουν είναι να παρακολουθούν τις ευτυχισμένες στιγμές των άλλων. Σαν να κάθονται σε ένα καφέ και να χαζεύουν τον κόσμο που περνάει.

Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με 48 λόγους που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, σε συνδυασμό με προσωπικές συνεντεύξεις των χρηστών που συμμετείχαν στην έρευνα. Κάποιος μπορεί να ανήκει σε πάνω από μία κατηγορίες, αλλά πάντα κάποια υπερισχύει.

Φωτό από: Indicepr.com

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons