ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς τα κοινωνικά δίκτυα βοηθούν τις φιλανθρωπικές οργανώσεις;

Post by: 07/12/2017 0 comments

Μπορεί όταν ακούτε για φιλανθρωπικούς οργανισμούς να σας έρχονται στο μυαλό έρανοι, μαραθώνιοι, χοροί και εκδηλώσεις, αλλά στις μέρες μας τη μεγαλύτερη δουλειά την κάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είτε πρόκειται για τη συλλογή υπογραφών, είτε για τη στρατολόγηση εθελοντών, είτε για την συγκέντρωση πόρων, είτε για την ενημέρωση του κοινού, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναδεικνύονται στο νούμερο ένα εργαλείο για τις φιλανθρωπικές και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις.

  • Δίκτυα όπως το Twitter, το Facebook και το YouTube φέρνουν πιο κοντά τους κοινωνικά ευαισθητοποιημένους πολίτες και ενώνουν τις φωνές και τις προσπάθειές τους.
  • Ανθρωπιστικές, Οικολογικές, Φιλοζωικές και χιλιάδες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις σε όλο τον πλανήτη, χρησιμοποιούν τη δύναμη των κοινωνικών μέσων για να μεταφέρουν τα μηνύματά τους.
  • Sites όπως το Causes.com προσφέρουν την πλατφόρμα και τα εργαλεία για να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο. Μέσα στις σελίδες του, μπορεί κανείς να ανακαλύψουμε εκστρατείες και οργανισμούς που τον εκφράζουν και έτσι μπορεί να αλλάξει την κοινωνία γύρω του. Σήμερα, το causes.com έχει πάνω 186 εκατομμύρια χρήστες και έχει στηρίξει πάνω από 1 δισεκατομμύριο causes, ανάμεσά τους και κάποιους της WWF.
  • Δίκτυα όπως το YouTube δίνουν τη δυνατότητα στις οργανώσεις να προβάλλουν χειροπιαστές αποδείξεις για τη δράση τους και να προβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο τα προβλήματα που θέλουν να λύσουν.
  • Το δικό μας GloVo, είναι ένα δίκτυο που φέρνει κοντά εθελοντές και εκδηλώσεις.
  • Στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, που τα πάντα μετριούνται, ο οργανισμός Glasspockets που ασχολείται με θέματα διαφάνειας των φιλανθρωπικών οργανώσεων, μετά από έρευνες που έκανε βρήκε ότι το 65% χρησιμοποιεί Facebook, το 40% Twitter και το 32% YouTube.
  • Ένα από τα πιο γνωστά παραδείγματα φιλανθρωπικής εκστρατείας στα κοινωνικά δίκτυα, είναι το Ice Bucket Challenge.Μπορεί να εξελίχθηκαν λίγο σε πλάκα, αλλά ξεκίνησαν σαν ένας τρόπος να γίνει γνωστή η ασθένεια ALS (Αμυοτροφική Πλάγια Σκλήρυνση) και να συγκεντρωθούν κεφάλαια για την καταπολέμησή της. Σε αυτήν την εκστρατεία πήρε μέρος ο μισός πλανήτης, με 2,5 εκατομμύρια βίντεο, συμπεριλαμβανομένου του Ομπάμα (ο οποίος δεν μπουγελώθηκε και προτίμησε να κάνει δωρεά),του πρώην προέδρου Μπους, του Μπιλ Γκέιτς, του Μαρκ Ζούκερμπεργκ και άλλων επώνυμων και διάσημων.

 

Τι κατάφερε αυτή η εκστρατεία;

  • H ALS Association ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 220 εκατομμύρια δολάρια, εκατονταπλάσια από όσα συγκέντρωνε συνήθως σε αυτό το χρονικό διάστημα.
  • Μπορεί πολλοί να έδωσαν χρήματα για την ασθένεια ALS και αυτό ίσως να σημαίνει ότι θα μειωθούν οι διαθέσιμοι πόροι από άλλες φιλανθρωπικές οργανώσεις. Αυτή όμως η επιτυχία, θα δώσει κίνητρα και ιδέες στους άλλους να βρουν τους δικούς τους αποτελεσματικούς τρόπους να συγκεντρώσουν χρήματα. Επίσης, θα εκπαιδεύσει περισσότερους ανθρώπους να υποστηρίζουν χρηματικά φιλανθρωπικούς σκοπούς.
  • Σύμφωνα με τις ερευνητικές ομάδες που ασχολούνται με την ασθένεια ALS, κάθε χρόνο δαπανούνται 80 εκ. δολάρια. Οπότε ένα ποσό της τάξεως των 20 εκ. δολαρίων δεν είναι καθόλου αμελητέο για την έρευνα. Επιπλέον, αν οι έρευνες που χρηματοδοτούν οι δωρεές αρχίζουν να φέρνουν καλά αποτελέσματα, θα ανοίξουν την όρεξη στις φαρμακοβιομηχανίες που θα πρέπει να επενδύσουν λίγα κεφάλαια για να αναπτύξουν πρωτοποριακές φαρμακευτικές αγωγές και έτσι να κερδίσουν χρήματα.

Όπως και να ‘χει, η ουσία είναι ότι τα κοινωνικά δίκτυα, είναι το ιδανικό εργαλείο για κοινωνική προσφορά.

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons