ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Έχεις δική σου επιχείρηση; Μάθε τι να ποστάρεις και κάθε πότε στα κοινωνικά μέσα!

Post by: 19/10/2017 0 comments

Τα κοινωνικά μέσα είναι τόσο δημοφιλή, που είναι αδιανόητο για μια μικρή επιχείρηση, κατάστημα, εστιατόριο, ξενοδοχείο, να μην εκμεταλλεύεται τη δυναμική τους. Πρώτον, είναι δωρεάν και δεύτερον, δεν είναι και τόσο δύσκολο να μάθεις να κάνεις μόνος σου κάποια βασικά πράγματα.

Βέβαια, για να έχεις θετικά αποτελέσματα στα κοινωνικά μέσα χρειάζεται να αφιερώσεις αρκετό χρόνο, να είσαι συνεπής και να έχεις συναρπαστικό περιεχόμενο.

Αυτά και πολλά άλλα μυστικά για το τι πρέπει να κάνει μια μικρή επιχείρηση στα κοινωνικά μέσα, μπορείς να τα βρεις στη λίστα που ακολουθεί:

Τι πρέπει να κάνει μια μικρή επιχείρηση στα κοινωνικά μέσα κάθε μέρα:

  • Να απαντά στα εισερχόμενα μηνύματα
  • Να καταγράφει τις αναφορές που γίνονται για αυτή και να απαντά ανάλογα
  • Να δημιουργεί συνομιλίες με το κοινό, με τη βοήθεια αυτών που εκπροσωπούν τη μάρκα
  • Να βρίσκει και να επικοινωνεί με πιθανούς πελάτες
  • Να παρακολουθεί τις νέες τάσεις στα κοινωνικά μέσα
  • Να κάνει 3-6 αναρτήσεις στο Twitter
  • Να κάνει 1-2 αναρτήσεις στο Facebook
  • Να κάνει 1-3 αναρτήσεις στο Instagram
  • Να κάνει 1 ανάρτηση στο LinkedIn
  • Να ερευνά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει
  • Να παρακολουθεί τον ανταγωνισμό
  • Να ανανεώνει το blog της

Τι πρέπει να κάνει μια μικρή επιχείρηση στα κοινωνικά μέσα κάθε εβδομάδα:

  • Να επικοινωνεί με αυτούς που επηρεάζουν την αγορά
  • Να συνομιλεί με συνεργάτες του μάρκετινγκ
  • Να συζητά τις στρατηγικές επικοινωνίας που ακολουθεί στα κοινωνικά μέσα με όλη την ομάδα που ασχολείται με αυτά
  • Να αναλύει τις στατιστικές των κοινωνικών μέσων
  • Να ενθαρρύνει τους υπαλλήλους της να κοινοποιούν τις αναρτήσεις της και να βοηθούν στην εξάπλωσή τους.

Τι πρέπει να κάνει μια μικρή επιχείρηση στα κοινωνικά μέσα κάθε μήνα:

  • Να εξετάζει τη στρατηγική επικοινωνίας στο κοινό της
  • Να παραβρίσκεται σε τοπικές εκδηλώσεις
  • Να κάνει μια μικρή αποτοξίνωση από τα κοινωνικά μέσα

Τι πρέπει να κάνει μια μικρή επιχείρηση στα κοινωνικά μέσα κάθε τρίμηνο:

  • Να επαναπροσδιορίζει τους στόχους της (σε προβολές, αναφορές, σχόλια, διαγωνισμούς, likes κτλ.)
  • Να αναλύει τους δείκτες ανταπόκρισης του κοινού ανά περιοχή, ώρα, ηλικία κλπ.
  • Να αξιολογεί τις ικανότητες της ομάδας που ασχολείται με τα κοινωνικά μέσα και τις ανάγκες που έχει

Καλή επιτυχία!

Φωτό από: Capify

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons