Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
Τι μηνύματα περνάει η φωτογραφία σας στο Facebook;

Τι μηνύματα περνάει η φωτογραφία σας στο Facebook;

Η profile φωτογραφία που χρησιμοποιείτε στο Facebook δεν είστε εσείς. Είναι αυτό που θέλετε οι φίλοι σας, οι γνωστοί σας, οι παλιοί σας συμμαθητές ή συνάδελφοι και γενικά ο υπόλοιπος κόσμος, να φαντάζονται για εσάς. Αυτή η φωτογραφία στις μέρες μας έχει γίνει τόσο σημαντική, ώστε όταν βγάζουμε μια ωραία φωτογραφία δεν λέμε πλέον «κάν’ την κορνίζα» αλλά «ποστάρισέ την στο Facebook». Άλλωστε οι έρευνες έχουν δείξει ότι συγκρατούμε το 10% αυτών που διαβάζουμε, το 20% αυτών που ακούμε και το 80% αυτών που βλέπουμε.

Τι μηνύματα όμως περνάει η φωτογραφία του προφίλ σας στο Facebook;

Ο Κλόουν
Πολλοί χρήστες αυτοσαρκάζονται χρησιμοποιώντας αστείες φωτογραφίες, που δεν τους κολακεύουν καθόλου. Αυτό μπορεί να δείχνει άνθρωπο με χιούμορ αλλά ταυτόχρονα και άνθρωπο επιπόλαιο, επιφανειακό και χωρίς ιδιαίτερη αυτοεκτίμηση.

Το Μοντέλο
Οι χρήστες που έχουν επαγγελματικές φωτογραφίες, με styling, make up και φωτισμό χωρίς όμως να είναι μοντέλα, είναι συνήθως νάρκισσοι, ανειλικρινείς και έχουν κάτι να κρύψουν.

To Cartoon
Αυτοί που έχουν κάποιο καρτούν ή «καρτουνοποιούν» μία δική τους φωτογραφία, είναι μάλλον άνθρωποι εσωστρεφείς, που φοβούνται πολύ να εκτεθούν. Πιθανόν δεν είναι και ιδιαίτερα όμορφοι.

Actionman/woman
Οι φωτογραφίες με bungee jumping, αναρρίχηση, windsurf, σούζες, βουτιές στην θάλασσα κτλ. δείχνουν άνθρωπο δραστήριο, που απολαμβάνει τη ζωή και τις έντονες εμπειρίες.

Lost
Οι χρήστες που η φωτογραφία τους είναι τόσο μακρινή, που μόνο με κιάλια μπορείς να τους διακρίνεις μέσα στο τοπίο, είναι συνήθως άνθρωποι που θέλουν να προστατεύσουν την προσωπική τους ζωή, είναι εσωστρεφής, ντροπαλοί και δεν παίρνουν και πολύ στα σοβαρά όλη αυτή την ιστορία του Facebook.

Το παιδί μου κι εγώ
Οι φωτογραφίες παιδιών προδίδουν μία μικρή εμμονή αλλά ταυτόχρονα επικοινωνούν περηφάνια και μία ευτυχισμένη ζωή. Επίσης δείχνουν ότι μάλλον κάποιες δεν έχουν χάσει ακόμα τα κιλά της εγκυμοσύνης.

Το σλόγκαν
Μία αντιπροσωπευτική φράση με ή χωρίς φωτογραφία, δίνει μια ξεκάθαρη ταυτότητα αλλά μπορεί και να μπερδέψει τους φίλους ή τους πιθανούς φίλους. Το μήνυμα του σλόγκαν είναι αυτό που προσδιορίζει το χαρακτήρα του χρήστη.

Φλου αρτιστίκ
Σιλουέτες, τοπία, extreme close ups, πορτρέτα, ασπρόμαυρες λήψεις, Instagram φίλτρα, όλα αυτά δείχνουν ότι ο χρήστης χρησιμοποιεί αρκετά χρόνια το Facebook, έχει ξεπεράσει το αρχικό στάδιο του ναρκισσισμού και ενδιαφέρεται περισσότερο να επικοινωνήσει τον συναισθηματικό του κόσμο.

Οι Αυτοκόλλητοι
Οι χρήστες που έχουν φωτογραφία με τους φίλους τους είναι συνήθως άτομα εξωστρεφή, που θέλουν να επιδεικνύουν την έντονη κοινωνική τους ζωή και πόσο τα «σπάνε» με το παρεάκι τους. Ίσως είναι και λίγο «ψωνάκια».

Κατοικίδια
Φωτογραφίες με σκυλάκια, γατάκια, χελωνάκια, ψαράκια κτλ. δείχνουν άνθρωπο χωρίς παιδιά, με ευαισθησίες, που θεωρεί ότι το κατοικίδιό του είναι σημαντικό κομμάτι του εαυτού του.

Εγώ, παιδί.
Οι παιδικές φωτογραφίες δείχνουν άτομο που ζει στο παρελθόν και αρνείται να μεγαλώσει.

Το άλλο μου μισό
Η φωτογραφίες ζευγαριών δείχνουν άτομα που δεν είναι διαθέσιμα για νέες γνωριμίες αλλά και ότι το άλλο τους μισό δεν είναι και πολύ ενθουσιασμένο με το Facebook και προσπαθούν να του χρυσώσουν το χάπι.

Φυσικά όλα αυτά είναι υποκειμενικά και η μόνη λογική συμβουλή, είναι στη φωτογραφία του προφίλ σας, να δείχνετε αληθινοί, υγιείς και χαμογελαστοί!

Φωτό από: www.freedigitalphotos.net

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates