Τα social media έχουν τεράστια επιρροή πάνω στις αποφάσεις που αφορούν τις διακοπές μας. Τα στατιστικά το επιβεβαιώνουν. Σύμφωνα μια έρευνα του World Travel Market:
– 33% των τουριστών άλλαξε ξενοδοχείο μετά από συστάσεις των φίλων του στα social media.
– 10% των καταναλωτών άλλαξε θέρετρο εξαιτίας των social media.
– 7% των καταναλωτών που χρησιμοποίησαν τα social media για να κλείσουν τις διακοπές τους, αποφάσισαν να αλλάξουν προορισμό ενώ ένα 5% αποφάσισε να αλλάξει αεροπορική εταιρία.
– 40% των καταναλωτών στη Μεγάλη Βρετανία χρησιμοποιούν τα social media όταν ψάχνουν να βρουν που θα πάνε διακοπές.
– 90% των τουριστών αντιλαμβάνεται τα social media ως μία θετική εμπειρία.
– 66% των καταναλωτών δήλωσε ότι δεν μπήκε σε κανένα site από το κινητό για να κάνει έρευνα αγοράς για τις διακοπές του.
– 88% των χρηστών του Facebook δήλωσε ότι του αρέσει να βλέπει τις φωτογραφίες από τις καλοκαιρινές διακοπές των φίλων τους.
– 52% των χρηστών του Facebook παραδέχθηκε ότι οι φωτογραφίες από τις καλοκαιρινές διακοπές των φίλων τους, ήταν η έμπνευση για να αποφασίσουν για τις δικές τους διακοπές.
– 55% των χρηστών του Facebook έκανε like σε κάποια σελίδα αφιερωμένη σε ένα τουριστικό προορισμό.
– 25% των τουριστών στη Μεγάλη Βρετανία χρησιμοποίησαν το TripAdvisor για έρευνα πριν κλείσουν τις διακοπές τους.
Φωτό από: www.freedigitalphotos.net