Αν κάνεις τα βασικά πράγματα στα social media, όπως να ακούς τους πελάτες σου, να απαντάς στις ερωτήσεις τους ή να διαχειρίζεσαι σωστά τα όποια προβλήματα, είσαι ήδη μπροστά από τον ανταγωνισμός Όμως, αργά ή γρήγορα, οι ανταγωνιστές σου θα καταλάβουν τον τρόπο που λειτουργούν τα social media και θα σε προλάβουν.
Άρα, είναι σημαντικό να καταλάβεις, όχι πώς θα γίνεις καλύτερος, αλλά πώς θα ξεχωρίσεις. Τι πρέπει να κάνεις για να ξεπεράσεις τις προσδοκίες των πελατών σου και να τους εκπλήξεις ευχάριστα, ώστε να γίνεις η αγαπημένη τους μάρκα;
Οι λεπτομέρειες έχουν σημασία
Μερικές φορές, είναι τα μικρά πράγματα που κερδίζουν τις εντυπώσεις. Αν, για παράδειγμα, προσφέρεις παράδοση την επόμενη μέρα στους πελάτες του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, αυτό θα έχει πολύ θετικό αντίκτυπο στην εικόνα σου. Ή αν για παράδειγμα, ακολουθείς διάφορες συζητήσεις σχετικές με το αντικείμενο της εταιρίας σου, μπορείς να προσφέρεις δωρεάν συμβουλές, χωρίς όμως να είσαι πιεστικός ή να προσπαθήσεις να τους πουλήσεις κάτι. Για παράδειγμα, αν είσαι στο χώρο της τεχνολογίας και δεις κάποιους πιθανούς πελάτες να εκφράζουν απορίες ή να ψάχνουν κάτι συγκεκριμένο, δώσε τους τα φώτα σου. Θα το εκτιμήσουν και, ίσως, επιλέξουν εσένα για την επόμενη αγορά τους.
Οι μεγάλες προωθητικές ενέργειες, όμως, είναι εξίσου σημαντικές
Οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις σίγουρα ενθουσιάζουν και δημιουργούν ντόρο. Αν δημιουργήσεις διαγωνισμούς που συναρπάζουν την κοινότητα των πιθανών πελατών σου και ενισχύουν το συναισθηματικό σας δέσιμο, τότε θα αποκτήσεις, πιστούς και μακροχρόνιους φίλους. Κάποτε, η εταιρία δικτύων και τεχνολογίας Cisco, θέλοντας να ευχαριστήσει την κοινότητα των πελατών της και να τους δείξει πόσο πολύ τους εκτιμά, αποφάσισε να κάνει συγκεκριμένους πελάτες, διαχειριστές της σελίδας της στο Facebook, κάτι που ενθουσίασε όλη την κοινότητα των φίλων της Cisco.
Όταν ο πελάτης κερδίζει κάτι, εσύ κερδίζεις τα πάντα
Οι κληρώσεις, οι διαγωνισμοί, τα μικρά δώρα που κερδίζουν όλοι, για παράδειγμα, ένα ποσοστό έκπτωσης στην επόμενη αγορά τους, ένα μικρό διαφημιστικό δώρο, δημιουργούν μια θετική εικόνα για την εταιρία σου και, σίγουρα, τα μέλη της σελίδας σου θα σε έχουν στα υπόψη τους για την επόμενη αγορά τους.
Και η προσωπική σου πινελιά
Μπορεί τα διάφορα εργαλεία να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή σου στα social media, αλλά πρέπει να ξέρεις ότι οι αληθινές λέξεις, δημιουργούν αληθινές σχέσεις. Μηνύματα και απαντήσεις που δεν είναι αυτοματοποιημένα αλλά έχουν μια προσωπική πινελιά, δημιουργούν και θαυμασμό και οικειότητα.
Σκέψου, λοιπόν, τι θα σου δημιουργούσε έκπληξη στα social media, εφάρμοσέ τα και σκόρπισε χαμόγελα στους πελάτες σου και σε όσους ακολουθούν τη σελίδα σου στο Facebook ή το λογαριασμό σου στο Twitter!
Φωτό από: HerCanberra