Μπορεί να μην έχει την απήχηση του Facebook ή του Twitter, όμως το Instagram βλέπει όλο και περισσότερες μάρκες να επενδύουν στα web profiles του για λόγους marketing. Οι αναλύσεις έδειξαν ότι το 60% των μαρκών που περιλαμβάνονται στη λίστα Top 100 Brands της εταιρίας συμβούλων Interbrand, χρησιμοποιούν το Instagram.
Οι followers λατρεύουν να βλέπουν εικόνες από το παρασκήνιο των αγαπημένων τους brands, που συνήθως δεν προβάλλονται από τα παραδοσιακά media. Η Burberry για παράδειγμα, ανεβάζει συχνά φωτογραφίες από τα στιλάτα γραφεία της στο Λονδίνο ή εικόνες backstage από τις φωτογραφήσεις της. Η μόδα και το retail είναι οι πρωταθλητές του Instagram, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλες κατηγορίες όπως είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτές είναι μερικές από τις πιο «δυνατές» παρουσίες στο Instagram.
Burberry – 761.116 followers
Red Bull – 672.197 followers
Audi – 399.166 followers
The North Face – 79.009 followers
Nike – 1.315.278 followers
MTV – 1.290.282 followers
Playboy – 452.029 followers
Victoria’s Secret – 1.888.314 followers