Τα Social Media προσπαθούν ακόμα να βρουν το δρόμο τους και είναι ένα μάλλον πειραματικό επιχειρηματικό εργαλείο. Υπάρχουν όμως μερικοί εμπειρικοί κανόνες που σιγά-σιγά δείχνουν ότι μπορεί να δουλεύουν. Μερικοί από αυτούς είναι:
- Πριν ποστάρεις κάτι κάνε στον αυτό σου την ερώτηση: «υπάρχει άνθρωπος που θα μιλούσε έτσι;»
- Μην το παίζεις έξυπνος αλλά να είσαι έξυπνος.
- Να απαντάς πάντα στις ερωτήσεις και μάλιστα με σαφήνεια και ειλικρίνεια.
- Ο κόσμος θα μιλάει για την εταιρία σου ούτως ή άλλως. Σε παίρνει να μην είσαι στη συζήτηση;
- Τα αρνητικά σχόλια είναι πιο χρήσιμα από τα θετικά.
- Οι άλλοι δεν νοιάζονται τι έφαγες για πρωινό.
- Οι χρήστες των social media δίνουν αγώνα για να προστατεύσουν την ιδιωτική τους ζωή. Οπότε να είσαι διακριτικός.
- Μην σκέφτεσαι καμπάνιες στα Social Media αλλά συζητήσεις.
- Το χιούμορ είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος να ανοίγεις συζητήσεις και να κάνεις φιλίες.
- Για να ποστάρεις tweets με χαρακτήρα πρέπει να έχεις χαρακτήρα.
- Να γράφεις τα posts σου σε ένα πρόγραμμα word processing πρώτα ώστε να αποφεύγεις τα ορθογραφικά και τα συντακτικά λάθη.
- Η ποιότητα να υπερτερεί της ποσότητας.
- Μην ανησυχείς τόσο για αυτούς που εκνευρίζονται και γκρινιάζουν όσο για αυτούς που εκνευρίζονται και απλά δεν ξαναδίνουν καμία σημασία.
- Όλοι επηρεάζουν όλους.
- Ανανέωνε τη σελίδα σου ή αλλιώς κάνε delete.
- Ή είσαι σχεδόν καθημερινά στα social Media ή δεν είσαι. Το αραιά και που δεν ισχύει.
- Κάνε follow μόνο όσους έχουν κάτι ενδιαφέρον να πουν και μετά ακολούθησε αυτούς που ακολουθούν.
- Μην ποστάρεις για ψύλλου πήδημα και για τα πάντα. Επικοινώνησε μόνο πράγματα που γνωρίζεις καλά!
- Αν δεν δεις οικονομικό όφελος, τότε η καμπάνια σου στα social media είναι πεταμένα λεφτά.
- Οι διαγωνισμοί και τα δωράκια είναι μια χαρά αν σε ενδιαφέρουν οι εφήμερες σχέσεις.
Φωτό από: www.freedigitalphotos.net