ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ

14 στατιστικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Post by: 14/11/2019 0 comments

Η αξία της στατιστικής είναι ανεκτίμητη. Ειδικά αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείς με αυτές τις πληροφορίες να βελτιώσεις τη στρατηγική και τις πωλήσεις σου.

Αυτά είναι 14 στατιστικά που θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις καλύτερα τα μυστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

  1. Μέχρι το τέλος του 2019, θα υπάρχουν 1.92 δισεκατομμύρια πελάτες που ψωνίζουν online. Άρα, υπάρχουν πολλοί δυνητικοί πελάτες. Μέχρι το 2021, υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα 2.14 δισεκατομμύρια. Οπότε, καλά έκανες και έφτιαξες online κατάστημα.
  2. Το 2019, οι online πωλήσεις θα αποτελούν το 13.7% των συνολικών λιανικών πωλήσεων παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο, σιγά-σιγά, κερδίζει έδαφος και αρχίζει να γίνεται σημαντικό κομμάτι του παγκόσμιου εμπορίου. Τα στατιστικά λένε, ότι το 2021 θα αποτελεί το 17.5 % των συνολικών πωλήσεων και αυτό είναι μια μεγάλη ευκαιρία που οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να χάσουν.
  3. Σχεδόν οι μισές μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ δεν έχουν website. Οπότε, φαντάσου πόσες θα είναι οι ελληνικές. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει χώρος στην αγορά για νέους επιχειρηματίες. Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν website ίσως παραμείνουν στα αζήτητα.
  4. Ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι προτιμούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι επειδή μπορούν να ψωνίσουν όποτε θέλουν, ακόμα και τη νύχτα. Άλλοι λόγοι είναι επειδή μπορούν να συγκρίνουν εύκολα προϊόντα και επιχειρήσεις, επειδή βρίσκουν φθηνότερες τιμές, επειδή γλυτώνουν χρόνο και επειδή δεν χρειάζεται να τρέχουν στα μαγαζιά. Άρα, το πιο σημαντικό πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι η ευκολία. Είναι σημαντικό, λοιπόν, το ηλεκτρονικό σου κατάστημα να είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να αποτελεί μια εύκολη και ευχάριστη εμπειρία.
  5. Το 65% των καταναλωτών κάνει σύγκριση τιμών από το κινητό, την ώρα που βρίσκεται μέσα σε ένα αληθινό κατάστημα. Αυτό είναι ένα ευχάριστο νέο για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επειδή τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν χρειάζεται να συντηρούν αληθινά καταστήματα, έχουν λιγότερα λειτουργικά έξοδα και μπορούν να έχουν πιο ανταγωνιστικές τιμές. Και λίγη διαφήμιση στις γνωστές πλατφόρμες που συγκρίνουν τιμές προϊόντων δεν βλάπτει.
  6. Το 85% των καταναλωτών κάνουν έρευνα στο internet, πριν προχωρήσουν σε μια online αγορά. Είπαμε, αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους online. Για αυτό είναι καλό να δίνεις στους καταναλωτές πολλές και σωστές πληροφορίες στους υποψήφιους πελάτες σου, με εικόνες υψηλής ανάλυσης, αναλυτικές περιγραφές και χαρακτηριστικά των προϊόντων σου.
  7. Το 80% των ανθρώπων σταματούν να ψωνίζουν από μία επιχείρηση, λόγω κακής εξυπηρέτησης. Η εμπιστοσύνη είναι κάτι που χτίζεται δύσκολα και χάνεται εύκολα. Αν απογοητεύσεις τους πελάτες σου, δεν θα ξαναπεράσουν από το κατάστημά σου. Άρα, είναι σημαντικό να προσφέρεις στους πελάτες μια πολύ καλή εξυπηρέτηση από την αρχή μέχρι το τέλος, από την επιλογή των προϊόντων σου έως την παράδοσή τους στην πόρτα του πελάτη.
  8. Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τα ηλεκτρονικά καταστήματα, στα οποία είναι εύκολο να επικοινωνήσουν με κάποιον. Μπορεί το περιβάλλον να είναι ηλεκτρονικό, αλλά πάλι τον μεγαλύτερο ρόλο τον έχουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Βεβαιώσου ότι οι πελάτες έχουν εύκολη πρόσβαση στην επικοινωνία μαζί σου, είτε για κάποια ερώτηση, είτε για κάποιο σχόλια, ακόμα και αρνητικό.
  9. Μόνο το 2.86% των επισκέψεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μετατρέπεται σε πωλήσεις. Δηλαδή, μόνο 1 στους 34 επισκέπτες του καταστήματος αγοράζει κάτι. Αυτό σημαίνει πολλές χαμένες ευκαιρίες. Αν καταφέρεις να κάνεις 2 από αυτούς τους 34 επισκέπτες να ψωνίσουν, αμέσως διπλασιάζεις τις πωλήσεις σου! Άρα, κάνε ότι μπορείς για να μετατρέψεις τις επισκέψεις σε πωλήσεις.
  10. Το 69% των ηλεκτρονικών καλαθιών εγκαταλείπονται. Δηλαδή, οι πελάτες διάλεξαν κάτι, το έβαλαν στο καλάθι τους, αλλά δεν ολοκλήρωσαν ποτέ την αγορά. Δεν έκαναν το τελευταίο βήμα. Βελτιστοποίησε όσο μπορείς περισσότερο τη διαδικασία αγοράς, ώστε να μειώσεις αυτά τα φαινόμενα.
  11. Τα επιπλέον έξοδα, κατά την ολοκλήρωση της αγοράς, είναι ο βασικός λόγος που οι καταναλωτές εγκαταλείπουν τα γεμάτα καλάθια τους. Φυσικά, αυτό δεν είναι παράλογο. Κάνανε την έρευνά τους, καταλήξανε στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα γιατί είχε την πιο ελκυστική τιμή, βάλανε το προϊόν στο καλάθι και την τελευταία στιγμή ανακαλύπτουν ότι υπάρχουν επιπλέον κόστη, όπως είναι τα επιπλέον μεταφορικά και οι φόροι. Αυτό είναι μεγάλη απογοήτευση για τους καταναλωτές. Φρόντισε, λοιπόν, να μην υπάρχουν κρυφά έξοδα που παρουσιάζονται την τελευταία στιγμή και, επίσης, μην κάνεις την ολοκλήρωση της αγοράς πολύπλοκη, ζητώντας από τους πελάτες να δημιουργήσουν λογαριασμό κτλ. Αν μπορείς να υποστηρίξεις και δωρεάν παράδοση, ακόμα καλύτερα!
  12. Τα email που ακολουθούν μετά από ένα παρατημένο καλάθι, ανοίγονται σε ποσοστό 45%. Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό σε σύγκριση με τα προωθητικά email που ανοίγονται μόνο σε ποσοστό 15.66%. Άρα, είναι καλό να στέλνεις αυτόματα ένα email στον πελάτη, όταν εγκαταλείπει το καλάθι του, προσπαθώντας να του υπενθυμίσεις να ολοκληρώσει την αγορά του.
  13. Το 2019, οι αγορές από το κινητό θα αποτελούν το 67.2% των συνολικών ηλεκτρονικών αγορών. Και μέχρι το 2021 θα αποτελούν το 72.9%. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρονικό σου κατάστημα πρέπει να είναι mobile friendly και να προσφέρει μια εύκολη περιήγηση από το κινητό.
  14. Οι νεότεροι ψωνίζουν περισσότερο από τους μεγαλύτερους. Ειδικότερα, οι millenials (20-35) και οι generation X (35-50) περνούν 6 ώρες την εβδομάδα ψωνίζοντας online. Οι baby boomers (50-70) ψωνίζουν 4 ώρες την εβδομάδα και οι ηλικιωμένοι 2.5 ώρες. Άρα, είναι σημαντικό να στοχεύσεις καλά το κοινό σου.

Καλή επιτυχία!

Φωτό από: On The Shelf Now

 

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons