Από τη μία έχουμε το έμφυτο μικρόβιο ανελέητου shopping, από την άλλη αντιμετωπίζουμε το βομβαρδισμό εικόνων και βίντεο με new in items, τελικά υποκύπτουμε, ψωνίζουμε και έπειτα… μετανιώνουμε. Βάσει έρευνας, το 80% των “αδύναμων κρίκων” μετανιώνει για τις αγορές του. Πώς θα προστατευτείς; Ακολούθησε τα παρακάτω tips!
- Πριν την αγορά κάνε στον εαυτό σου την ερώτηση: Το χρειάζομαι πραγματικά; Αν διστάσεις να απαντήσεις, τότε δεν το χρειάζεσαι πραγματικά! Και όταν συνειδητοποιείς πως κάτι δεν σου είναι απολύτως απαραίτητο, λογαριάζεις πιο αυστηρά την απόφαση για την αγορά του ή μη.
- Κάνε ένα γρήγορο scanning στο μυαλό σου των πραγμάτων που ήδη έχεις: Μήπως έχεις ήδη στην ντουλάπα σου παντελόνι καμπάνα; Μήπως έχεις ήδη αγοράσει 5 γεύσεις χυμών και δε σου χρειάζεται ακόμα μία; Με αυτόν τον τρόπο γλυτώνεις από την αγορά παραπλήσιων ή και ίδιων προϊόντων.
- Πλήρωσε με μετρητά: οι πληρωμές μέσω πιστωτικής είναι πιο ανώδυνες. Πληρώνοντας με μετρητά, βλέπεις μπροστά σου όλα εκείνα τα χαρτονομίσματα που θα θυσιάσεις για μια αγορά και μπαίνεις στη διαδικασία να σκεφτείς ξανά αν αξίζει μια τέτοια θυσία.
- Κοιμήσου με τη σκέψη του: προτού αγοράσεις αυθόρμητα το νέο τσαντάκι της αγαπημένης σου εταιρείας επειδή το λάτρεψες με την πρώτη ματιά και το θες παρόλο που έχει τριψήφιο κόστος, πάρε έναν υπνάκο. Μια τέτοια αναβολή σου δίνει το όφελος να κάνεις με φρέσκο μυαλό αξιολόγηση αγοράς ~ όσο πιο πολλά τα ψηφία μάλιστα στο ταμπελάκι της τιμής, τόσο μεγαλύτερη αναβολή απαιτείται.
- Τιμή και δόξα στην έρευνα αγοράς: Πριν αγοράσεις κάτι, κοίτα και τον ανταγωνισμό. Μπορεί το ίδιο προϊόν να πωλείται φθηνότερα από άλλη εταιρεία, με τα ίδια χαρακτηριστικά ή στο internet, σε κάποιο ανάλογο site.
Φωτό από: www.lira–personalvermittlung.de