Πολλές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο αναλαμβάνουν ολοένα και πιο δραστήρια “καθήκοντα” γενναιοδωρίας, ασχολούμενες με σημαντικά προβλήματα υγείας, οικονομίας, κοινωνικών συνθηκών κτλ. Προσφέρουν έσοδα από προϊόντα τους για να βοηθήσουν είτε φιλανθρωπικές οργανώσεις, είτε με άμεσο τρόπο πάσχοντες ανά τον κόσμο. Να ορισμένα παραδείγματα:
Hublot
Η διάσημη εταιρεία ωρολογοποιίας, σε συνεργασία με το συγκρότημα Depeche Mode, κυκλοφόρησε ένα ρολόι limited edition, μέρος των εσόδων του οποίου δόθηκαν σε Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση που παρέχει καθαρό πόσιμο νερό στις υποανάπτυκτες χώρες.
Bulgari
Πάνω από 25 εκατομμύρια δολάρια έχει συλλέξει το ιταλικό brand από το 2009 για τη δράση Save the Children. Μάλιστα ένα δαχτυλίδι της συλλογής του, το B.Zero1, πωλείται προς 420 δολάρια, από τα οποία τα 90 δολάρια μεταφέρονται στη φιλανθρωπική δράση.
Nomos Glashütte
Το γερμανικό brand κυκλοφορεί μια σειρά από limited-edition ρολόγια, με σκοπό να μαζέψει 1 εκατομμύριο δολάρια για τη γαλλική οργάνωση Médecins Sans Frontières (Γιατροί χωρίς Σύνορα).
TOMS
“One for One“ είναι το όνομα της διάσημης δράσης: μέσω αυτής, η εταιρεία TOMS χρησιμοποιεί τα έσοδα από τις αγορές των προϊόντων της για να προσφέρει παπούτσια, καθαρό πόσιμο νερό, ασφαλείς συνθήκες γέννας σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μέσω της προσπάθειάς της, πάνω από 2 εκατομμύρια παιδιά θεραπεύτηκαν από εντερικά παράσιτα και συνθήκες εκπαίδευσης και ιατρικής περίθαλψης βελτιώθηκαν προς το καλύτερο για παιδιά και εφήβους.
Body Shop
Η γνωστή εταιρεία καλλυντικών, χρησιμοποιούσε 1,50 δολάριο από την πώληση κάθε μιας κρέμας “Soft Hands Kind Heart Hand Cream” για το “Body Shop Foundation”, ένα ίδρυμα που παλεύει για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την προστασία των ζώων.
MAC Cosmetics
Το 100% των εσόδων από κάθε αγορά προϊόντων “Viva Glam” της MAC Cosmetics, μεταφέρεται στο MAC AIDS Fund, ένα ίδρυμα που δρα για να υποστηρίξει παγκόσμιους οργανισμούς που προσπαθούν να πατάξουν τον HIV στις φτωχές κοινωνίες. Διασημότητες που έχουν συμμετάσχει στην καμπάνια προώθησης του “Viva Glam”: Lady Gaga, Rihanna, Miley Cyrus, Ricky Martin, Nicki Minaj, Boy George κ.α..
Estee Lauder
Από το 1992 η Companies προσπαθεί να επεκτείνει την ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Έχει ενημερώσει εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης μοιράζοντας πάνω από 120 εκατομμύρια ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα. Το 2005 η Estee Lauder ανέθεσε στο γνωστό σχεδιαστή Δούκα την έμπνευση μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, βασισμένος στο σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε στα χαρακτηριστικά βραχιόλια το διακοσμητικό κούμπωμα από γυαλιστερό επιχρυσωμένο μέταλλο (24Κ) που είναι σε σχήμα φιόγκου, ενώ το διάσημο pink ribbon είναι χαραγμένο στην επιφάνειά του. Η αποδοχή του κόσμου, ήταν συγκινητική και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out προϊόν, το ίδιο και τα βραχιόλια όλων των επόμενων ετών.