OK -20-05

Μια καλή μέρα για να…

Εξερευνήσω ένα δάσος

Να συλλέξω καρπούς, να μυρίσω το οξυγόνο των δέντρων, να ξεκουράσω το μάτι μου στο πράσινο και το μυαλό μου στην ησυχία του δάσους! Και στο τέλος, να βρω ένα ήσυχο μέρος για πικ-νικ!

Φωτό από: Κατερίνα Τσεμπερλίδου

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

follow on instagram popup image