29-03

Μια καλή μέρα για να…

Πω “Όχι” σε όσα αδίκως λέω “Ναι”!

Πράγματι, είναι δυσκολότερο να πεις “όχι” όταν πρέπει και στον κατάλληλο αποδέκτη, παρά “ναι”! Τέτοιες συμπεριφορές αιώνιας κατάφασης και συμφωνίας από πλευράς μας, μπορούν να οδηγήσουν σε καταπάτηση των προσωπικών μας ελευθεριών και αναγκών. Σήμερα ξεκινάμε να λέμε “Όχι” σε ό,τι θα έπρεπε να είχαμε φρενάρει εδώ και καιρό!

Φωτό από: www.sxc.hu

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

follow on instagram popup image