Οι τάσεις φαγητού του 2020 περιλάμβαναν πολύ ψήσιμο, γλυκά και μια προσπάθεια για fine dining ακόμα και στο σπίτι. Είστε περίεργοι για το τι είδους τάσεις είναι δημοφιλείς το 2021; Οι συνθήκες έχουν ήδη «μιλήσει» και τα παρακάτω food trends είναι τα κορυφαία στις προτιμήσεις ανθρώπων από όλο τον κόσμο.
Βιταμίνες και συμπληρώματα
Η Whole Foods προβλέπει ότι θα δείτε πολύ περισσότερα φαγητά «ευεξίας» στα ράφια. Αυτό σημαίνει superfoods, προβιοτικά, ζωμούς και λαχανικά. Οι προμηθευτές ενσωματώνουν λειτουργικά συστατικά όπως βιταμίνη C, προσαρμογόνο και μανιτάρια για να υποστηρίξουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
Κομπούχα
Το ήδη δημοφιλές ποτό θα γίνει ακόμη πιο πολύ δημοφιλές. Τα οφέλη του: είναι χωρίς γλουτένη, είναι εξαιρετικά αφρώδες και γεμάτο προβιοτικές καλλιέργειες. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 377% το 2020. Οι καταναλωτές αναμένεται επίσης να ενδιαφέρονται περισσότερο για χαμηλά / καθόλου αλκοολούχα ποτά και ροφήματα. Τα εστιατόρια μπορούν να επωφεληθούν από αυτό προσφέροντας ποτά όπως αναψυκτικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, βιολογικά ποτά ή χυμούς και επιλογές χαμηλού αλκοόλ.
Ο καφές… αλλιώς
Τώρα μπορείτε να απολαύσετε τον καφέ σας με τη μορφή μπάρας, granola με γεύση καφέ, ενισχυτικά smoothie και ποτά, ακόμη και γιαούρτι καφέ. Σίγουρα οι φανατικοί δεν πρόκειται να αντικαταστήσουν το αγαπημένο τους ρόφημα, αλλά όλα αυτά ίσως λειτουργήσουν ως ένα πολύ καλό υποκατάστατο αντί για μια δεύτερη κούπα.
Ανανεωμένες παιδικές τροφές
Η παιδική τροφή δείχνει να έχει παραμείνει η ίδια τα τελευταία αρκετά χρόνια, αλλά το 2021 θα δούμε πολλά νέα, υγιεινά και νόστιμα προϊόντα παιδικής τροφής. Προετοιμαστείτε για παιδικά πακέτα, γεμάτα με ραβέντι, δεντρολίβανο, μοβ καρότα και λιναρόσπορους πλούσιους σε ωμέγα-3.
Νέοι τύποι λαδιών
Το ελαιόλαδο πάντα θα είναι κλασικό για πολύ καλούς λόγους, αλλά πλέον θα έχει κάποιο ανταγωνισμό. Τα έλαια καρυδιού και κολοκύθας δίνουν μια υπέροχη γεύση στο φαγητό, ενώ το ηλιέλαιο είναι αρκετά ευέλικτο για χρήση σε υψηλές θερμοκρασίες ή σε σάλτσες σαλάτας.
Αλκοόλ με σφραγίδα celebrity
O Ryan Reynolds έχει το τζιν τoυ, ο George Clooney έχει την τεκίλα του και η Kylie Minogue κυκλοφόρησε πρόσφατα το δεύτερο ροζέ κρασί της. Οι Chloe, Poppy και Cara Delevingne προμοτάρουν prosecco υψηλού επιπέδου, ο Idris Elba μια σαμπάνια και ο Brad Pitt έχει ακόμη και ένα ολόκληρο οίκο ροζέ σαμπάνιας. Το 2021 θα δούμε ακόμα περισσότερες διασημότητες που θα κυκλοφορούν μάρκες αλκοόλ με το όνομά τους.
Ρεβίθια, ρεβίθια και ρεβίθια
Θα τρώτε πλέον τα νόστιμα ρεβίθια σε πολύ περισσότερες μορφές από το απλό χούμους. Πλούσια σε φυτικές ίνες και φυτικές πρωτεΐνες, τα ρεβίθια είναι το νέο κουνουπίδι και εμφανίζονται σε προϊόντα όπως tofu , αλεύρι και ακόμη και δημητριακά. Το 2021 θα είναι η χρονιά του ρεβιθιού, χωρίς αμφιβολία.
Τζέρκι φρούτων και λαχανικών
Tο Jerky είναι κομμάτι φαγητού που έχει κοπεί σε λωρίδες και έχει στεγνώσει για να αποφευχθεί η αλλοίωση. Πλέον όλα τα είδη προϊόντων, από μανιτάρια έως καρπούς, σερβίρονται σε στιλ τζέρκι παρέχοντας έναν νέο τρόπο για να απολαύσετε φρούτα και λαχανικά. Το προϊόν ξηραίνεται στην κορύφωση της φρεσκάδας του για τη διατήρηση των θρεπτικών συστατικών.
Καινοτόμα πακέτα και delivery
Πακέτα γεύματος και παράδοση φαγητού θα συνεχίσουν να είναι δημοφιλή. Οι καταναλωτές θα ακολουθήσουν την τάση του φαγητού στο σπίτι, απολαμβάνοντας ένα ευρύ φάσμα επιλογών και κουτιών μαγειρικής. Οι εικονικές κουζινες που προσφέρουν μόνο παράδοση θα γίνουν πιο δημοφιλείς και θα λειτουργούν ως σημείο εισόδου για τους εστιάτορες να δοκιμάσουν τη ζήτηση για το φαγητό τους. Υπήρξε επίσης μια θετική ανταπόκριση στα εστιατόρια που προσθέτουν επιπλέον υπηρεσίες, όπως κιτ γεύματος για να μαγειρεύουν οι πελάτες στο σπίτι, πουλώντας φρέσκα προϊόντα στο κατάστημα ή ακόμη και πουλώντας τις δικές τους εμφιαλωμένες σάλτσες, εμπορεύματα και προκατασκευασμένα κοκτέιλ.
Κλασσικές επιλογές… παρηγοριάς
Όταν νιώθουμε άσχημα, το comfort food δεν αποτυγχάνει ποτέ. Το φαγητό της μαμάς θα συνεχίσει να αποτελεί βασική τάση. Οι πιο επιτυχημένοι τύποι τροφίμων και προωθητικών μενού του 2020 ήταν γεύματα οικογενειακού τύπου (αύξηση 68% από τον Απρίλιο), έτοιμα για ζέσταμα σπιτικά γεύματα (έως 52%) και comfort food (έως 47%). Στοιχηματίζουμε ότι τα ζεστά πιάτα, όπως πλούσιες πίτες και μαγειρευτά θα έχουν τεράστια επίδραση στα μενού.
Μπαχαρικά
Το Hot & Spicy υπήρξε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση το 2020 με αύξηση 299% από το 2019. Με περισσότερους από 200 τύπους μπαχαρικών σε όλο τον κόσμο, ότι το πικάντικο φαγητό και οι σάλτσες τσίλι έχουν μεγάλη επιτυχία το 2021.
Εξελιγμένα, λιγότερο γλυκά επιδόρπια
Μία από τις βασικές τάσεις των τροφίμων για το 2021 θα είναι η άνοδος του «εκλεπτυσμένου» επιδόρπιου, με ένα μείγμα πικρών στοιχείων. Μαύρη πικρή σοκολάτα, αλμυρές γεύσεις, γλυκά επιδόρπια γάλακτος, παγωτό πράσινου τσαγιού και γεύσεις τζίντζερ, κάνουν πέρα επιδόρπια πλούσια στην επιβλαβή ζάχαρη.
Νέες εναλλακτικές λύσεις κρέατος
Μια πρόσφατη έκθεση ισχυρίζεται ότι έως το 2040, το 60% του κρέατος που καταναλώνεται παγκοσμίως θα είναι είτε φυτικό είτε εργαστηριακό. Αυτό συνδέεται επίσης με τη νέα καταναλωτική συμπεριφορά μετά τον Covid-19, η οποία δείχνει την απομάκρυνση από το κρέας προς φαινομενικά «πιο υγιεινές» επιλογές. Το 74% των ευρωπαίων καταναλωτών και το 69% των καταναλωτών της Βόρειας Αμερικής δήλωσαν ότι θα κάνουν μεγαλύτερη προσπάθεια να τρώνε πιο υγιεινά ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
Ανακυκλωμένα τρόφιμα
Υπάρχει μια τεράστια αύξηση των συσκευασμένων προϊόντων που χρησιμοποιούν ακατέργαστα μέρη ενός συστατικού ως μια προσπάθεια για τη μείωση των απορριμμάτων τροφίμων. Τα ανακυκλωμένα τρόφιμα, κατασκευασμένα από συστατικά που διαφορετικά θα ήταν απόβλητα τροφίμων, βοηθούν στη μεγιστοποίηση της ενέργειας που χρησιμοποιείται για την παραγωγή, μεταφορά και προετοιμασία αυτού του συστατικού.
Πηγή: arttravel.gr