I LOVE SUNDAYS & HAPPY OUTSIDE

Οι 5 μεγαλύτερες νέες τάσεις στο ταξίδι

Post by: 29/06/2019 0 comments

Νομαδικές οικογένειες γίνονται influencers, παρέες νοικιάζουν υπερπολυτελείς βίλες, μεγάλα brands με είδη σπιτιού ανοίγουν τα δικά τους ξενοδοχεία μεταμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε. Με συμμάχους μας τις νέες τεχνολογίες και τα νέα ήθη, διευκολύνουμε τις μετακινήσεις μας, εμπλουτίζουμε τις εμπειρίες μας, ανακαλύπτουμε νέους προορισμούς, δυναμώνουμε τις προσωπικές μας σχέσεις.

Brands με είδη σπιτιού ανοίγουν ξενοδοχείαΑν το Ikea δημιούργησε εκθεσιακούς χώρους απόλυτα λειτουργικούς στα καταστήματά του, άλλες εταιρείες του χώρου πηγαίνουν την ιδέα ένα βήμα παραπέρα. Ανοίγουν σε όλο τον κόσμο ξενοδοχεία που διακοσμούν με τα προϊόντα τους – που λειτουργούν ως ντιζάιν καταλύματα και ταυτόχρονα προβάλλουν ό,τι μπορούμε να αγοράσουμε για το σπίτι μας. Διπλό το όφελος δηλαδή. Μερικά παραδείγματα; Η Made, που άνοιξε δύο ξενοδοχεία (www.made.com) στο Μανχάταν και στο Λονδίνο (το δεύτερο πλωτό, με τίτλο Boathouse). Το ιαπωνικό brand Muji (www.muji.eu), που εγκαινίασε δύο καταλύματα σε Σέντσεν (Κίνα), Πεκίνο και τώρα ετοιμάζει ένα τρίτο στο Τόκιο. Ή η δανέζικη εταιρεία Vipp (vipp.com), που λανσάρει design ξενοδοχεία στα οποία «μπορείς να δοκιμάσεις την κουζίνα σου προτού την αγοράσεις».

Οικογένειες γίνονται influencers και γυρίζουν τον κόσμοΕνώ οι περισσότεροι από εμάς αγωνιζόμαστε να προλάβουμε καθημερινά να πάμε να πάρουμε τα παιδιά μας από το σχολείο ή τον παιδικό σταθμό, υπάρχει ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός οικογενειών που έχουν δραπετεύσει από τη ρουτίνα και ταξιδεύουν σε όλο τον πλανήτη. Όπως οι @thebucketlisfamily@byjetpack@travelling_family@courtneyadamo@nappy_nomad_ και @ohdeardrea, που σε όλη τη διάρκεια του χρόνου φωτογραφίζουν τα παιδιά τους να κάνουν βουτιές στη θάλασσα και να ποζάρουν μπροστά σε εξωτικούς ναούς, βάζοντάς μας σε πειρασμό να τα αφήσουμε όλα και να γίνουμε κι εμείς influencers. Κάποια από αυτά τα παιδιά κάνουν ένα διάλειμμα από τη σχολική ζωή, με πρωτοβουλία των γονιών τους φυσικά, ενώ άλλα συνεχίζουν τις σπουδές τους στο σπίτι στη λογική του home-schooled.

Πολυτελή σπίτια νοικιάζονται σε μεγάλες παρέεςΗ ιδέα του να νοικιάσεις ένα ολόκληρο σπίτι με την οικογένεια ή την παρέα σου δεν είναι φυσικά καινούρια. Ωστόσο μια νέα τάση εκφράζει το πρόγραμμα Airbnb Plus (el.airbnb.com), της γνωστής πλατφόρμας sharing economy, που προσφέρει τις πιο πολυτελείς κατοικίες και τις πιο εξατομικευμένες εμπειρίες φιλοξενίας σε απαιτητικούς επισκέπτες. Σε παρόμοια λογική κινείται και η πλατφόρμα Stay One Degree(www.stayonedegree.com), ουσιαστικά μια διαδικτυακή λέσχη για λίγους, που αυτοπροσδιορίζεται ως «το πρώτο κοινωνικό δίκτυο ενοικιάσεων πολυτελών εξοχικών κατοικιών», είτε αυτές οι κατοικίες είναι ένα κάστρο στη Σκοτία είτε μια παραθαλάσσια βίλα έξι υπνοδωματίων στην Κόστα Ρίκα. Με τη σειρά της η αλυσίδα Marriott προτείνει, μέσα από την online πλατφόρμα Tribute Portfolio(www.tributeportfoliohomes.com), κατοικίες σε Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη και Λισσαβόνα στα υψηλά στάνταρ με τα οποία έχουμε συνδέσει τα ξενοδοχεία της.

Ζευγάρια αναζητούν τις πιο περιπετειώδεις αποδράσειςΣτην εποχή που οι επιστημονικές έρευνες επιβεβαιώνουν αυτό που υποψιαζόμασταν, ότι η αδρεναλίνη ανεβάζει στα ύψη το ερωτικό πάθος, τα ζευγάρια αναθερμαίνουν τη σχέση τους κυνηγώντας τις πιο περιπετειώδεις ταξιδιωτικές εμπειρίες. Μερικές μόνο από τις προτάσεις του οργανισμού AITO (που εκπροσωπεί 122 ταξιδιωτικά γραφεία στη Βρετανία): Ο γύρος του Ιράν σε 15 μέρες, οδικό ταξίδι από την κινεζική πόλη Σιάν μέχρι την πρωτεύουσα του Νεπάλ Κατμαντού με κατασκήνωση στο οροπέδιο του Θιβέτ στο ενδιάμεσο, ή ταξίδι στην άγρια φύση του Αρκτικού Κύκλου. Η ταξιδιωτική εταιρεία Black Tomato(www.blacktomato.com), που δραστηριοποιείται σε ολόκληρο τον κόσμο, ανακοίνωσε ότι «σχεδιάζει εμπειρίες στο Τζιμπουτί, το Κονγκό και σε λιγότερο εξερευνημένα μέρη της Μέσης Ανατολής μέσα στο 2019», ιδανικές για ζευγάρια που δεν ικανοποιούνται με μια ρομαντική απόδραση για δύο σε κάποιο παραθαλάσσιο θέρετρο. Ενώ η κορυφαία στις εξερευνήσεις εταιρεία Pelorus (pelorusx.com) προσφέρει πριβέ περιπέτειες, από επισκέψεις σε κοινότητες φυλών που ζουν στα τροπικά δάση της Νέας Γουινέας μέχρι σαφάρι για πούμα στην Παταγονία.

Τουριστικές επιχειρήσεις μειώνουν ριζικά τα απόβλητά τουςΗ αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott (www.marriott.com) έχει βάλει στόχο να μειώσει τη σπατάλη τροφής έως και κατά 50% μέχρι το 2025. Το πολυτελές λονδρέζικο ξενοδοχείο The Langham (www.langhamhotels.com) έγινε το πρώτο στην Ευρώπη που λανσάρισε ένα σύστημα «ταχείας κομποστοποίησης» που μέσα σε ένα 24ωρο μπορεί να μετατρέψει 1 τόνο οργανικά απόβλητα σε νερό. Ενώ το ξενοδοχείο Armani(www.armanihoteldubai.com) στο Ντουμπάι επιχειρεί να μειώσει τα απόβλητα από τις τροφές έως και κατά 80%, με τα αποφάγια να μετατρέπονται σε λίπασμα. Μια από τις πιο ασυνήθιστες προτάσεις όμως, αναμφίβολα, είναι αυτή του νέου ξενοδοχείου Salt of Palmar (www.saltresorts.com) στο Μαυρίκιο: ένα υδροπονικό αγρόκτημα φρούτων και λαχανικών, αυτάρκες. Ας ελπίσουμε τέτοιες πρωτοβουλίες να γίνουν σύντομα ο κανόνας.

Πηγή: www.arttravel.gr

 

 

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons