Και εκεί που το «παιχνίδι» έχει σοβαρέψει, οι παραγωγοί του Homeland μας φέρνουν έναν από μηχανής Θεό! Φτάνει με το προσωπικό δράμα του Σαούλ, της Τζέσικα, φτάνει με τα προσωπικά δράματα του καθενός. Ειδικά ο Σαούλ. Μόνο κρεβάτι δεν έχεις στο γραφείο, πώς γίνεται να μην πάει στο Δελχί η γυναίκα σου. Συμβιβάσου με αυτό, ή παραιτήσου! Εδώ ο κόσμος χάνεται. Όπως είδα σε ένα επικό σχόλιο σε φόρουμ για το Homeland, «βλέπω Homeland για να αγωνιώ, όχι για να νιώσω». Ναι, για τις διαμάχες της Κυρίας Μπρόντι και της κόρης της το έλεγε. Ο Αμπού Ναζίρ, δε θα περιμένει μέχρι όλοι σας να απολαμβάνετε την οικογενειακή ευτυχία και την προσωπική γαλήνη! Θα στείλει τις… «ευχετήριες κάρτες του» και μετά θα ψάχνετε το τί πήγε στραβά.
Επιτέλους, ένας «εκπαιδευμένος»!
Ο Peter, δεν είναι ένα τυπικό παιδί του Harvard. Του άρεσε το vivere pericolosamente φαίνεται και ήθελε κάτι παραπάνω από τη θεωρία. Έρχεται να συντονίσει την πιο κρίσιμη επιχείρηση. Πλέον ο Μπρόντι, είναι διπλός πράκτορας και έτσι ακούμε live το επιχειρησιακό σχέδιο του χτυπήματος. Το ό,τι τον έφερε ο Έστες, είναι η πρώτη παγίδα καθώς ό,τι κάνει ο Έστες προκαλεί θυμό. Μην το παρακάνουμε, ο Peter κάνει το dirty work που λένε. Είναι «στρατιώτης» και είναι εκτελεστής. Είπαμε, οι μυστικές υπηρεσίες έχουν και τέτοιους ρόλους. Παρόλα αυτά, αναγνωρίζει το χάρισμα της Κάρι και είναι ο μόνος μετά τον Σαούλ που της αναγνωρίζει και ήθος! Στην ανάκριση του Μπρόντι, δείχνει έχει πρόσθετη εκπαίδευση, εκτός…Harvard! Ναι, οι ανακρίσεις από τέτοιες μυστικές υπηρεσίες, δε γίνονται σε κήπους και δεν προσφέρεται τσάι και συμπάθεια…
Δε μας αρέσει που είσαι εκτελεστής, αλλά χειροκροτάμε για όσα έκανες στον Έστες.
Ο Peter, το μόνο ψέμα που λέει, είναι στον εαυτό του. Αυτό που πιθανόν λένε οι περισσότεροι killers. «Σκοτώνω κακούς». Δε λέμε πάλι καλά που δε γίνεται ο twoface στο Μπάτμαν και να κρίνει το κέρμα το αν κάποιος πρέπει να φύγει…Όχι, ο Peter χαράσσει τη δική του τύχη. Είσαι πιο κοντά στην ηθική, όταν την παραβιάζεις…Έτσι ενώ οι εντολές του Έστες ήταν να «καθαρίσει» με τον Μπρόντι με το που γίνει η δουλειά, ο Peter αν και βρίσκεται μια ανάσα από το να το υλοποιήσει, αποφασίζει πως θα έκανε κακό στην Κάρι. Το βράδυ, στο σπίτι του Έστες έχει κάνει μια διάρρηξη και τον περιμένει…Λέγοντάς του πως δε θα τον σκοτώσει και πως αν βρει κάποιον άλλο για να κάνει αυτή τη δουλειά, θα τον επισκεφτεί πάλι…μεταμεσονύχτια όχι όμως για να πιουν μπέρμπον…Κακός, ξε-κακός, ο Peter έχει έναν κώδικα τιμής.
Τώρα έχετε ακόμη την ίδια γνώμη για τις μυστικές υπηρεσίες…;!
Χειροκρότημα για τον Peter γιατί μας έκανε γνωστό τον «θαυμαστό κόσμο» των μυστικών υπηρεσιών. Καλή και ταλαντούχα η Κάρι αλλά είχε βίσμα στα ψυχοτεχνικά. Ο δε Σαούλ, πρέπει με «αμπε-μπα-μπλομ» να αποφάσισε να γίνει πράκτορας στη CIA μιας και θεώρησε το επάγγελμα του φιλοσόφου, άνευ αντικρύσματος…Κακά τα ψέματα, πολύ συναίσθημα και «πολιτισμός» για τέτοιες καταστάσεις, ο οποίος ξεκινά με το μουσικό «χαλί» της σειράς, που είναι σχεδόν jazz… Δηλαδή το ελικόπτερο που βρήκε τον Μπιν Λάντεν έπαιζε στη διαπασών jazz;;;
Γενικά, η σειρά είναι ό,τι πιο πλησιέστερο υπάρχει στην πραγματικότητα που αφορά τρομοκρατία και μυστικές υπηρεσίες. Ο Peter, βοηθά πολύ σε αυτό! Ο κόσμος των μυστικών υπηρεσιών, έχει «πολλούς Peter»…Ξέρω! Όλοι θέλουν να γίνουν πράκτορες όταν βλέπουν James Bond αλλά…δεν είναι λίγες οι φορές που η Scotland Yard έχει πει πως «το 007 είναι περισσότερο ταινία και από…ταινία». Είναι άχαρο και κυνικό επάγγελμα! Εκεί, μάλλον καταλαβαίνεις τη διαφορά του «παίζω» και «βλέπω να παίζουν». Άλλο να τα βλέπεις και άλλο να τα ζεις.
Φωτό από: www.sho.com