Μποουυυυ…. Ο φόβος είναι ένας πρωτόγονος «φίλος» του ανθρώπου που ακόμη και σήμερα, τον «συντροφεύει». Μπορεί τα βιντεάκια που δείχνουν φαντάσματα στο διαδίκτυο να έχουν κάτι χιλιάδες επισκέψεις σήμερα, ωστόσο, η δίψα του ανθρώπου για να ψηλαφίσει τον τρόμο του αγνώστου, ξεκίνησε να σβήνει μέσα από τις σελίδες δημοφιλών μυθιστορημάτων. Σε περίπτωση που βαρεθήκατε τα βιντεάκια, διαβάστε τις σελίδες με τα φαντάσματα μια νύχτα μετά τα μεσάνυχτα.
-
Φάουστ, Γκαίτε, μυθιστόρημα
Η γνώση, έχει τα όριά της, ακόμη και στη χρησιμότητά της στη ζωή μας. Αυτό, θα μπορούσε να είναι ένα από τα εξαιρετικά διδάγματα που μας δίνει ο Γκαίτε μέσα από τον Ιωάννη Φάουστ. Ο Ιωάννης Φάουστ, προσπαθεί να ανακαλύψει τη δική του «φιλοσοφική λίθο» και τελικά, ένα ακάθαρτο και πονηρό πνεύμα, ο Μεφιστοφελής, του προτείνει να του δώσει νιάτα και ζωή αξιοζήλευτη με αντάλλαγμα την ίδια του την ψυχή. Η ζωή και το νόημά της, πράγματα που θα κάναμε στη θέση του Φάουστ και φυσικά ο φόβος μας απέναντι στο θάνατο, εκφράζονται από αυτό το αριστούργημα.
-
Η Γυναίκα με τα Μαύρα, Σούζαν Χιλ, μυθιστόρημα
Το βιβλίο της Σούζαν Χιλ, πέρασε και από τη μεγάλη οθόνη με επιτυχία. Μια κωμόπολη στην Αγγλία, φιλοξενεί μια πολύ τρομακτική ιστορία μιας γυναίκας που στοίχειωσε την περιοχή μετά τον θάνατό της και εκδικείται για το θάνατο των παιδιών της. Η ατμόσφαιρα του βιβλίου είναι κατάλληλη για το αλλόκοτο μυστήριο που προσπαθεί να λύσει ο Κιπς. Αφού το βιβλίο διαβαστεί, εύχεσαι να έχουν δίκιο όσοι λένε «δεν υπάρχουν φαντάσματα»…
-
Το φάντασμα του Κάντερβιλ, Όσκαρ Ουάϊλντ, μυθιστόρημα
Ο φόβος, μας πρωτοσυναντά στην παιδική μας ηλικία. Αυτό, το ήξερε πολύ καλά ο Όσκαρ Ουάϊλντ ο οποίος με τον μοναδικό του τρόπο έφτιαξε μια κυρίως παιδική ιστορία. Στην Αμερική των αρχών του 20ου αιώνα, οι άνθρωποι στηρίζονταν στις δικές τους δυνάμεις και πίστευαν στον άνθρωπο. Αυτό ακριβώς μετέφεραν όπου και αν πήγαιναν όπως ο Αμερικανός πρέσβης Ότις στην Αγγλία που αγόρασε ένα πολυτελές σπίτι στο Κάντερβιλ το οποίο ήταν στοιχειωμένο… Τελικά το να περιφρονούμε τον τρόμο, μας κάνει καλό ή κακό;
-
Το στρίψιμο της βίδας, Χένρι Τζέημς, μυθιστόρημα
Τελικά η συνάντηση Αμερικανών και Βρετανών, φέρνει…. τρόμο! Ο αρχιεπίσκοπος του Κάντερμπουρι, διηγήθηκε στον Τζέημς μια ιστορία σύμφωνα με την οποία δύο παιδιά, ενοχλούνταν από φαντάσματα ανθρώπων του παλιού υπηρετικού προσωπικού. Η νταντά των παιδιών, παίρνει τη θέση… του αρχιεπισκόπου μέσα στο έργο και αφηγείται το μαρτύριο που περνούν ο Μάιλς και η Φλώρα.
-
Μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία, Κάρολος Ντίκενς, μυθιστόρημα
Το 1843, ολοκληρώθηκε από τον Κάρολο Ντίκενς η Χριστουγεννιάτικη ιστορία. Μέσα στην πρώτη βδομάδα, πουλήθηκαν 6.000 αντίτυπα. Μπορείτε λοιπόν να φανταστείτε… Ο κύριος Μάρλεϊ, έχει φύγει από τη ζωή αλλά αυτό δεν τον αποτρέπει από το να γίνει φάντασμα και και να προειδοποιήσει τον πρώην συνεργάτη του Σκρούτζ, να μη συνεχίσει να ζει όπως ζούσε ο ίδιος ! Τσιγκούνης, φιλάργυρος και εγωκεντρικός στα όρια του κυνισμού, ο Σκρουτζ αλλάζει προσωπικότητα, ερχόμενος σε επαφή όχι με ένα, όχι με δύο αλλά με τρία φαντάσματα μέσα σε μια νύχτα! Το μεγάλο αυτό έργο περιγράφει σε μεγάλο βαθμό την κοινωνία που έζησε ο Ντίκενς χωρίς να αποκλείει τον διαχρονικό χαρακτήρα του διδάγματος.
-
Το Φάντασμα της Όπερας, Γκουστάβ Λερού, μυθιστόρημα
Όπως το έργο του Καρόλου Ντίκενς, έτσι και το Φάντασμα της Όπερας, έγινε τεράστια εμπορική επιτυχία από τη στιγμή που εκδόθηκε. Πρόκειται για την ιστορία ενός φαντάσματος «Αγγέλου» της Μουσικής που αρχικά εξαπατά την Σουηδέζα υψίφωνο Κριστίν Ντααέ, δίνοντάς της τη φωνή του η οποία μαγεύει τους θεατές και στη συνέχεια την ερωτεύεται διεκδικώντας της από τον Ραούλ. Πρόκειται για ένα βιβλίο που έχει πάμπολλες συγκινήσεις, δολοφονίες και πάθη. Από εκεί που ο Ραούλ προσπαθεί να σώσει την αγαπημένη του, ξαφνικά προσπαθεί να απαλλάξει ολόκληρο το Παρίσι από την παρουσία του Έρικ… του Φαντάσματος της Όπερας.
-
Ο Δικηγόρος του Διαβόλου, Άντριου Νέιντερμαν, μυθιστόρημα
Μπορείς να πεις και τον διάβολο… φάντασμα! Ο Τζον Μίλτον είναι διευθυντής ενός πολύ πετυχημένου δικηγορικού γραφείου. Ο Κέβιν Τέϋλορ, προσλαμβάνεται στο γραφείο του και η καριέρα του απογειώνεται! Μια συμφωνία με το διάβολο ανάλογη με τον Φάουστ, με τη μόνη διαφορά πως ο Τέϋλορ, αντιλαμβάνεται αργότερα πως η αθώωση τόσων ενόχων δεν ήταν ακριβώς δικές του επιτυχίες… Ο κόσμος του Μίλτον, έχει έναν κανόνα: Εύκολα μπαίνεις, δύσκολα βγαίνεις…