ΣΠΟΡ, ΥΓΕΙΑ, ΕΥΕΞΙΑ

Κρύο: Καιρός για…7 «φυσικούς» τρόπους ώστε να αποφύγουμε το κρυολόγημα!

Post by: 02/12/2016 0 comments

Οι αλλαγές του καιρού και η πτώση της θερμοκρασίας είναι φυσικό να φέρουν και έξαρση των κρυολογημάτων.

Η δόκτωρ Ilyse Schapiro, ειδική διατροφολόγος μας δίνει μερικά απλά tips για να αποφύγουμε το κρυολόγημα φυσικά και χωρίς φάρμακα!

  1. Πείτε «ναι» στα πολλά υγρά 
    Ο οργανισμός χρειάζεται να είναι καλά ενυδατωμένος για να καταπολεμήσει την οποιαδήποτε ασθένεια, ακόμα και το απλό κρυολόγημα. Το νερό είναι συνήθως ο πιο απλός τρόπος να το πετύχετε αυτό, αλλά μπορείτε να επιλέξετε και ροφήματα τσαγιού που περιέχει και πολλά αντιοξειδωτικά συστατικά που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Τα πολλά υγρά στον οργανισμό θα σας βοηθήσουν επίσης με τη βουλωμένη μύτη, αφού θα κάνουν τις βλεννώδεις εκκρίσεις περισσότερο υγρές. Επίσης, το ζεστό τσάι θα ανακουφίσει τον πονόλαιμο που πιθανώς έχετε.
  2. Πιείτε φυσικούς χυμούς 
    Η βιταμίνη C είναι ίσως η καλύτερη φυσική «ασπίδα» στο κρυολόγημα. Επιλέξτε, όμως, χυμούς που να μην περιέχουν ζάχαρη καθώς αυτή θα εμποδίσει τα λευκά αιμοσφαίρια στο αίμα σας να καταπολεμήσουν την λοίμωξη. Ο καλύτερος τρόπος είναι να στίψετε και να καταναλώσετε αμέσως ένα πορτοκάλι ή ένα γκρέιπφρουτ. Μπορείτε ακόμη να βρείτε βιταμίνη C και σε κάποιες απρόσμενες τροφές, όπως το λάχανο και την κόκκινη πιπεριά.
  3. Καταναλώστε ζεστές σούπες 
    Η υψηλή θερμοκρασία θα σας βοηθήσει να μειώσετε την δυσπεψία που συνήθως προκαλείται σε ένα κρυολόγημα. Ειδικά η κοτόσουπα έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και θα ενισχύσει την άμυνα του οργανισμού σας.
  4. Καταναλώστε πρωτεΐνη 
    Ακόμα και αν νιώθετε ότι έχετε αισθητά μειωμένη όρεξη, δεν πρέπει να αμελείτε να παίρνετε πρωτεΐνη στην διατροφή σας. Το ψάρι, το κοτόπουλο και η γαλοπούλα μπορούν να σας βοηθήσουν στην αύξηση της παραγωγής λευκών αιμοσφαιρίων που καταπολεμούν την λοίμωξη στο εσωτερικό του οργανισμού. Αποφύγετε, ωστόσο, λιπαρές τροφές, όπως μπριζόλες και τηγανητά φαγητά, επειδή είναι πιο δύσκολο να αφομοιωθούν στην πέψη και μπορεί να έχουν αντίθετα αποτελέσματα, δηλαδή να καταστείλουν προσωρινά το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
  5. Καταναλώστε πιπερόριζα (τζίντζερ)
    Η πιπερόριζα διαθέτει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορείτε εύκολα να την προσθέσετε στις σούπες σας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο www.eirinika.gr

#tsemperlidou.gr, ευτυχία, θετική σκέψη, αισιοδοξία, αυτοβοήθεια

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons