ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΣΧΕΣΕΙΣ

OK-millenials2

Η πιο εγωκεντρική αλλά και πιο δημιουργική γενιά λέγεται Millennials.Τι θέλουν από τη ζωή όσοι γεννήθηκαν μετά το ΄80;

Post by: 24/04/2014 0 comments

Οι Millennials, είναι η γενιά που γεννήθηκε από τα μέσα του 1980 και έπειτα και πολλοί την χαρακτηρίζουν ως την πιο εγωκεντρική, επαρμένη, τεμπέλικη και ψυχρή γενιά μέχρι σήμερα. Οι Millennials είναι ξερόλες, νάρκισσοι και πολύ σύντομα θα αποτελούν το 40% του εργατικού δυναμικού των ανεπτυγμένων χωρών.

Η εταιρία Intelligence Group, που εξειδικεύεται στις έρευνες των νέων και των τάσεων που ακολουθούν, βρήκε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τους Millennials.

  • Το 64% υποστηρίζει ότι η πρώτη τους προτεραιότητα είναι να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.

  • Το 72% θέλει να είναι αφεντικό του εαυτού του. Αν χρειαστεί να εργαστούν για κάποιον, θα ήθελαν αυτός ο κάποιος να λειτουργεί περισσότερο σαν “δάσκαλος” και σαν μέντορας παρά σαν αφεντικό.

  • Το 88% προτιμά ένα εργασιακό περιβάλλον με ομαδικό πνεύμα παρά ανταγωνιστικό.

  • Το 74% θέλει να έχει ευέλικτο ωράριο.

  • Το 88% θέλει να έχει ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και στην επαγγελματική του ζωή.

Οι Millennials δεν θέλουν απλά να είναι άλλο ένα γρανάζι σε μία απρόσωπη μηχανή που λέγεται εταιρία, αλλά θέλουν να εργάζονται σε εταιρίες στις οποίες μπορούν να κάνουν καινούρια πράγματα, να προωθήσουν την καινοτομία και να αλλάξουν τον κόσμο.

Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που οι σκληροπυρηνικοί μάνατζερ της προηγούμενης (Generation X) γενιάς, κοιτούν τους Millennials με κάποιο κυνισμό. Αλλά, αργά ή γρήγορα, θα έρθει η σειρά τους να διοικήσουν.

Η εταιρία συμβούλων και ορκωτών λογιστών PricewaterhouseCoopers υπολογίζει ότι μέχρι το 2016, το 80% των υπαλλήλων της θα είναι Millennials. Για να κατανοήσει λοιπόν αυτό το μεγάλο γκρουπ, έκανε μελέτες σύμφωνα με τις οποίες δεν είναι, τελικά, τόσο διαφορετικοί όσο θέλουν να δείχνουν. Είναι το ίδιο συνεπείς στη δουλειά τους, την οποία όμως βλέπουν σαν ένα “πράγμα” και όχι σαν ένα μέρος. Με άλλα λόγια δεν έχουν πρόβλημα να δουλεύουν σκληρά, απλά δεν θέλουν να είναι σκλάβοι σε ένα γραφείο. Θέλουν να έχουν ευέλικτο ωράριο και να ξεκινούν να δουλεύουν πιο αργά, συμπληρώνοντας τις ώρες δουλεύοντας ακόμα και τη νύχτα. Επίσης θέλουν να ντύνονται όπως τους αρέσει, ακόμα και με σαγιονάρες.

Μερικά χαρακτηριστικά των Millennials είναι:

Έχουν Ύφος Επιχειρηματία.
90% των Millennials θεωρούν τους εαυτούς τους επιχειρηματίες ακόμα κι αν δουλεύουν για κάποιον άλλο. Για αυτούς, επιχειρηματίας είναι κάποιος που σκέφτεται δημιουργικά, κάποιος που προσπαθεί να ανακαλύψει κάτι νέο, κάποιος που δεν ακολουθεί την πεπατημένη αλλά κάνει τα πράγματα με το δικό του, καλύτερο τρόπο.

Ψάχνουν νόημα σε αυτό που κάνουν.
Αυτό που θέλουν από τη δουλειά τους είναι ένας σκοπός, ένας λόγος για να την αγαπήσουν. Ενώ συνήθως είναι αδιάφοροι για τη δουλειά τους, όταν ένα έργο τους ενδιαφέρει πραγματικά, παθιάζονται.

Δεν θέλουν μάνατζερς αλλά μέντορες.
Επειδή έχουν μεγαλώσει μέσα σε μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές κρίσεις της ανθρωπότητας, οι Μιλένιαλς θέλουν να απελευθερωθούν από το αποτυχημένο, επιχειρηματικό μοντέλο του παρελθόντος. Ο Dan Dan Schawbel της εταιρίας ερευνών Millennial Branding, υποστηρίζει ότι επειδή οι γονείς τους, τους μεγάλωσαν σαν μέντορες, το ίδιο περιμένουν και από τους ανωτέρους τους. Θέλουν να είναι εκεί για να τους καθοδηγούν, να τους συμβουλεύουν και όχι για να τους καταπιέζουν.

Λατρεύουν την τεχνολογία.
Οι Μιλένιαλς είναι μια γενιά για την οποία πάντα υπήρχε το ίντερνετ. Έχουν μεγαλώσει με υπολογιστές, tablets, smartphones, παίζουν την τεχνολογία στα δάχτυλα και κάνουν πράγματα που οι γονείς τους, ούτε να ονειρευτούν δεν μπορούν. Και τα κάνουν γρήγορα! Περιμένουν λοιπόν, το εργασιακό τους περιβάλλον να είναι το ίδιο συνδεδεμένο με αυτούς.

Περιμένουν από τις εταιρίες να νοιάζονται.
Σύμφωνα με έρευνες της εταιρίας συμβούλων Deloitte, οι Μιλένιαλς
πιστεύουν ότι οι εταιρίες έχουν υποχρέωση απέναντι στην κοινωνία να δημιουργούν θέσεις εργασίας (48%) και να αυξάνουν την ευημερία των ανθρώπων (71%). Επίσης, πιστεύουν ότι οι εταιρίες θα μπορούσαν να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα σχετικά με την σωστότερη διαχείριση των πόρων (68%),την κλιματική αλλαγή (65%) και την οικονομική ισότητα (64%). Οι Millennials είναι κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι αφού το 63% δίνει χρήματα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις, το 43% προσφέρει εθελοντική εργασία και το 52% υπογράφει διαμαρτυρίες.

Η κοινωνία λοιπόν, πρέπει να προετοιμαστεί για αυτή τη γενιά, η οποία στη χώρα μας ακόμα καταπιέζεται από την ανεργία, τις άθλιες εργασιακές συνθήκες και την έλλειψη επιλογών. Γιατί αυτή η γενιά θα φέρει την καινοτομία, τη συνεργασία, τη χαμένη μας αυτοπεποίθηση, τον αλτρουισμό και τις νέες ιδέες που τόσο έχουμε ανάγκη.

Φωτό από: www.sxc.hu

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons