ΤΑΞΙΔΙΑ, ΤΕΧΝΕΣ

Τιπς για να απολαύσεις εξαιρετική περιποίηση σε ένα εστιατόριο.

Post by: 26/08/2016 0 comments

Ένα βράδυ για φαγητό έξω θα πρέπει να είναι ένα όμορφο βράδυ, με την ανάλογη περιποίηση. Αλλά πολύ συχνά είναι μία απογοήτευση. Κλείνεις τραπέζι και σου δίνουν άλλο από αυτό που ήθελες, το σέρβις αργεί, δεν έχει έρθει ακόμα το νερό.

Φαίνεται, πάντα να υπάρχει ένα τουλάχιστον τραπέζι που δέχεται όλη την ευνοϊκή μεταχείριση. Οι σερβιτόροι είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και ο σεφ μπορεί ακόμη και να βγει να πει ένα γεια ή να στείλει μερικά έξτρα επιδόρπια στο τέλος. Ποίος δεν θέλει να αντιμετωπίζεται έτσι;

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να κερδίσεις περιποίηση VIP.

1. Κάνε ερωτήσεις.

Μην φοβάσαι να ρωτήσεις σχετικά με το μυστικό συστατικό του σεφ ή να ζητήσεις από τον σερβιτόρο να σε βοηθήσει να αποφασίσεις ανάμεσα σε δύο πιάτα. Επίσης, μπορείς να ρωτήσεις πιο πιάτο προτιμούν οι πελάτες περισσότερο και ποιά είναι η σπεσιαλιτέ του μαγαζιού.

2. Χρησιμοποίησε τη γλώσσα του σώματος για να επικοινωνήσεις με το σερβιτόρο.

Οι σερβιτόροι παρατηρούν τη γλώσσα του σώματος και άλλες χειρονομίες, αντί συχνά να σε διακόπτουν, για να δουν εάν χρειάζεσαι τίποτα. Για παράδειγμα, εάν κρατάς ανοιχτό τον κατάλογο, συμπεραίνουν ότι δεν έχεις αποφασίσει ακόμα, άρα δε θα έρθουν για παραγγελία μέχρι να τον κλείσεις.

3. Εάν μπορείς, ζήτα όλα όσα θα χρειαστείς με τη μία.

Δεν είναι ωραίο κάθε τρία λεπτά να φωνάζεις το σερβιτόρο να ζητάς κάτι που ξέχασες. Παράγγειλε από πριν τα ποτά, ζήτα έξτρα νερό και οτιδήποτε άλλο ξέρεις ότι θα χρειαστείς. Εάν τον φωνάζεις συνέχεια, κάποια στιγμή, αφού θα πρέπει να εξυπηρετήσει κι άλλους, ή θα καθυστερεί ή θα στείλει άλλον να σε εξυπηρετήσει.

4. Δε φταίει για όλα το σέρβις.

Αν το φαγητό σου είναι κρύο, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σφάλμα του σερβιτόρου. Θα μπορούσε να φταίει η κουζίνα. Μην “επιτίθεσαι” λοιπόν στο σέρβις για τέτοιου είδους ζητήματα, καθώς δε φταίει σε κάτι. Εάν έχεις παράπονα, ζήτα να δεις τον υπεύθυνο για αυτά. Να θυμάσαι πάντα, όμως, πως οι φωνές δεν είναι δείγμα πολιτισμού.

5. Ευγένεια.

Φρόντισε να είσαι ο πιο ευγενικός πελάτης τους. Ζήτα ευγενικά και με χαμόγελο ό,τι χρειάζεσαι και μη ξεχνάς πως δεν είναι υπηρέτες σου αλλά εργαζόμενοι. Μη ξεχάσεις φεύγοντας να αφήσεις και το κατάλληλο φιλοδώρημα. Ένα εστιατόριο πάντα θα φροντίσει με τον καλύτερο τρόπο έναν ευγενικό πελάτη του.

Φωτό από: www.nccusa.com

 

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons