ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΑΣΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ, KATERINA's BLOG

Don’t Just Talk, Be Heard!

Don’t Just Talk, Be Heard!

Post by: 09/09/2013 0 comments

ΒΙΒΛΙΟManagement

David L. Levni

Don’t Just Talk,

Be Heard!

Closing the Gap Between what you say and what people hear

Εκδόσεις

Καλή καινούργια χρονιά πίσω στην πραγματικότητα. Ξεκινάμε με ένα εξαιρετικό μικρούλι βιβλίο για το πόσο σημαντικό είναι στη δουλειά μας (αλλά και παντού) το να κλείνουμε το κενό ανάμεσα σε όσα λέμε και σε όσα οι άλλοι καταλαβαίνουν από αυτά που είπαμε.

Είμαστε σίγουροι ότι αυτά που θέλουμε να επικοινωνήσουμε στους συναδέλφους, πελάτες, υφισταμένους, προϊσταμένους, τελικά εκείνοι τα αντιλήφθηκαν και τα κατανόησαν ακριβώς όπως τα εννοούσαμε;

Συχνά δημιουργείται κενό ανάμεσα στην πρόθεσή μας και στην αντίληψή τους. Κλείνοντάς το, όλα αλλάζουν προς το καλύτερο.

Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι κλειδί για την εργασία και την εξέλιξή μας.

Επομένως, τη χρειαζόμαστε, όχι μόνο στις μεταξύ μας σχέσεις ρουτίνας αλλά και στα δύσκολα θέματα: στις συσκέψεις, στην οργάνωση των επόμενων στόχων, σε διαφωνίες ή συγκρούσεις, στις κατευθύνσεις προς άλλους ή στις συνεργασίες για ειδικά projects.

Επικοινωνώντας πιο αποτελεσματικά συνδέεσαι καλύτερα με τους άλλους και κερδίζεις πολλά πλεονεκτήματα. Νιώθεις να σε καταλαβαίνουν οι τρίτοι και να σε εκτιμούν καλύτερα, να σε αποδέχονται, νιώθεις πιο ικανός και με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Τελικά, έτσι, νιώθεις μεγαλύτερη ικανοποίηση από το ρόλο σου αλλά και ενθουσιασμό, ευτυχία για τη δουλειά σου.

Αν και η λίστα των προγραμμάτων MBA δεν περιλαμβάνει την ευτυχία σαν σημαντικό επιχειρηματικό θέμα, ο συγγραφέας θεωρεί ότι επηρεάζει άμεσα στα σημαντικά και μετρήσιμα πράγματα, όπως: την παραγωγικότητα, την δημιουργικότητα, τις αλλαγές προσωπικού, την ιδιοκτησία ενός αποτελέσματος ή ιδέας, κλπ

Και ποιο είναι το σημαντικό μυστικό, η συνταγή που μας βοηθάει να ακουγόμαστε από τους άλλους, όπως το εννοούμε;

1. Η υποβολή ερωτήσεων στον εαυτό μας, π.χ.
– τι αρνητικές υποθέσεις ή αντιλήψεις έχουν οι άλλοι για μας;
– τι μπορούμε να κάνουμε για να τις αναστρέψουμε;
– τι θα έπρεπε να κάνουμε ώστε να στείλουμε στους άλλους το αντίθετο μήνυμα;
ή
– είμαστε ευτυχισμένοι με τη σημερινή μας θέση εργασίας;
– ταιριάζουμε καλά στο ρόλο;
– αν όχι, τι θα κάνουμε; σε ποιον θα μιλήσουμε; τι μπορούμε να κάνουμε σήμερα ώστε να αρχίσουμε να αλλάζουμε τα πράγματα προς το καλύτερο;

2. Ζήτα feed back. Την απάντηση των άλλων ώστε ακούγοντάς την να καταλάβεις τι ακριβώς εισέπραξαν από αυτά που είπες.

3. Πρόσλαβε έναν coach. Το feed back δεν σου αλλάζει τις συνήθειες, απλά σου δίνει μια πληροφορία που δεν ξέρεις πώς να την χειριστείς. Ο coach σου ακονίζει νέες ικανότητες και σε βοηθάει να γίνεις καλύτερος στο ρόλο σου.

Το Don’t Talk, Be Heard, «Μη μιλάς, να εισακούγεσαι» είναι ένα μικρό βιβλίο 100 σελίδων, χρήσιμο και σοφό.

Εστιάζει εκεί που όλοι μας κάπου, κάπως πάσχουμε και χρειάζεται να στρέψουμε την προσοχή μας: στην καλύτερη επικοινωνία, χωρίς κενά.

Εννοείται να το πάρεις (ακόμα και χωρίς coach θα σε προβληματίσει σε πολλά θέματα).

Αν θέλεις να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ:

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons