ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ενώ τα βιβλιοπωλεία κλείνουν, το Amazon ανοίγει τα δικά του.

Post by: 15/06/2017 0 comments

Ενώ όλες οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες επενδύουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο πρώτος διδάξας, το Amazon, αρχίζει να δημιουργεί αληθινά καταστήματα που πουλάνε βιβλία.

Το Amazon ακολουθεί, δηλαδή, τη λογική της Apple και της Microsoft, οι οποίες έχουν δημιουργήσει ειδικά καταστήματα-εκθέσεις για να πουλάνε και να προβάλουν τα προϊόντα τους. H Amazon δηλώνει ότι ο πρωταρχικός της στόχος είναι να κάνει αυτό που πάντα έκανε, δηλαδή να πουλάει βιβλία και όχι να δημιουργήσει απλά ένα κατάστημα κορωνίδα για τις υπόλοιπες δραστηριότητές της.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Amazon, Τζένιφερ Καστ, δήλωσε: “Έχουμε 20 χρόνια εμπειρία στις πωλήσεις βιβλίων και εκατομμύρια πελάτες που είναι παθιασμένοι για βιβλία. Αυτός είναι απλά ένας τρόπος για να φέρουμε στην επιφάνεια συναρπαστικά βιβλία.”

Μέχρι σήμερα η Amazon έχει ανοίξει 7 καταστήματα στις ΗΠΑ και σχεδιάζει να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα σύντομα.

Τα καταστήματα έχουν ειδική διαρρύθμιση, με όλα τα εξώφυλλα των βιβλίων να φαίνονται, ώστε οι πελάτες να μπορούν από την πρώτη στιγμή να αντιληφθούν την ουσία του κάθε βιβλίου.

Βέβαια, το Amazon δεν βασίζεται αποκλειστικά στα βιβλία για να αυξήσει τα κέρδη του. Πολλά από τα δημοφιλή gadgets του, όπως είναι τα Kindle eReaders, οι συσκευές Fire TV, τα Fire tablets και τα Echo κυριαρχούν στο χώρο.

Οι πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις των βιβλιόφιλων παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο και στο φυσικό κατάστημα, όπως και στο online. Τα βιβλία στα ράφια έχουν τη online βαθμολογία των καταναλωτών και κάποια από τα σχόλιά τους. Οι διάδρομοι έχουν τις συνηθισμένες κατηγορίες βιβλίων, αλλά και μερικές πιο πρωτότυπες, όπως είναι τα “Page Turners”, βιβλία δηλαδή που οι βιβλιόφιλοι διάβασαν σε 3 μέρες ή λιγότερες.

Αντίθετα με τα παραδοσιακά βιβλιοπωλεία, τα βιβλιοπωλεία της Amazon δεν δέχονται μετρητά, παρά μόνο πιστωτικές κάρτες ή εφαρμογές που συνδέονται με τον ηλεκτρονικό σου λογαριασμό στο Amazon.

Όσον αφορά στο μέλλον, η Amazon δηλώνει ότι στόχος της είναι πάντα να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία στους πελάτες της και να τους βοηθήσει να ανακαλύψουν τους δικούς τους μικρούς, προσωπικούς θησαυρούς.

Φωτό από: Amazon.com

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης
Show Buttons
Hide Buttons